صفحه مناسب براي چاپگر


جانی دپ و گور وربینسکی براي بازسازي يك سريال وسترن دوباره كنار هم قرار گرفتند


سینمای ما -جری بروکهایمر تهیه کنندهٔ پروژ ه ی. «رنجر تنها» به کارگردانی گور وربینسکی در سایت توئیتر نخستین تصویر از این فیلم را منتشر کرد. تابستان امسال تولید این پروژه به دلیل اختلاف بروکهایمر و کمپانی دیسنی یکبار به بن بست خورد.  جانی دپ در این فیلم وسترن نقش شخصیت تونتو را بازی کند و آرمی همر هم به نقش رنجر تنها ظاهر می‌شود.
گور وربینسکی کارگردان سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» ‌و انیمیشن «رانگو» که در فیلمهای یاد شده با جانی دپ همکاری داشت باز هم با اوهمکاری می‌کند اما این نخستین تجربهٔ همکاری آرمی همر و وربینسکی به حساب می‌آید. خبر حضور دپ در «رنجر تنها» نخستین بار درسپتامبر ۲۰۰۸ اعلام شد جالب آنکه جانی دپ نقش تونتو را ایفا می‌کند و نه نقش نام بخش فیلم یعنی رنجر تنها را. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از هلنا بونهم کار‌تر، تام ویلکنسین و ویلیام فتچنر.

 این فیلم بازسازی مجموعهٔ تلویزیونی به همین نام است که طی سال‌های (۱۹۴۹-۱۹۵۷) پخش می‌شد. داستان دربارهٔ رنجری اهل تگزاس و سرخپوستی به نام تونتو است که می‌خواهند عدالت را در سیستم قضایی فاسد اجرا کنند. گفتنی است که فیلم در سال ۲۰۱۳ به نمایش عمومی درخواهد آمد.