صفحه مناسب براي چاپگر


جولی به کن نیامد


سینمای ما- آلاو مویدی: سه شنبه 22 می در شهر کن، برد پیت هنرپیشه آمریکایی تایید کرد که تاریخ ازدواجش با آنجلينا جولی قطعی نشده و تصریح کرد که امسال جولی به کن نمی آید.
بعد از نمایش فیلم " آنها را با ملایمت بکش‌" ساخته اندرو دومنیک در بخش مسابقه كه پيت در آن نقش يك قاتل حرفه‌اي را بازی می کند که با مافیا به تفاهم می‌رسد‌، در طول کنفرانس توضیح داد: «ما هیچ تاریخی را براي ازدواج مشخص نکرده ایم، حقیقتا هیچ تاریخی‌‌.» پيت در پاسخ کسی که  پرسیده بود تاریخ ازدواج آن‌ها احتمالاً در ماه اوت است گفت" تمام تاریخ‌ها فقط شایعه است".

از سوی دیگر در مورد بودن یا نبودن آنجلینا جولی در کنارش  توضیح داد :"او این جا در كن نیست و دارد خودش را برای فیلمی که در آینده نزدیک شروع می شود آماده می کند" و در مورد این که آیا دوست دارد دوباره فیلمی با جولي بازی کند، جواب داد :"بسیار دوست دارم".
برد پیت 48 ساله و آنجلينا جولی 36 ساله که فریبنده‌ترین زوج هالیوود را تشکیل می‌دهند‌، سر فیلم برداری فیلم «خانم و آقای اسمیت» در سال 2005 با هم آشنا شدند و زندگي مشترك‌شان را آغاز كردند. آن‌ها اكنون شش فرزند دارند؛ سه فرزند خودشان و سه فرزندی که سرپرستي‌شان را پذیرفته اند.