استون در دانشگاه سنگاپور مشاور یک استاد ایرانی شد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
   
       جمعه 3 آبان 1387 - 1:2         

               

اولیور استون


استون در دانشگاه سنگاپور مشاور یک استاد ایرانی شد

سینمای ما - اولیور استون به عنوان مدیر هنری دانشکده هنرهای آسیایی Tisch در سنگاپور علاوه بر تدریس در دوره‌های آموزشی و برگزاری ورک‌شاپ برای دانشجویان ، به دکتر سارا شیرازی ، رئیس ایرانی تبار این دانشکده نیز مشاوره دهد.
او قرار است علاوه بر تدریس در دوره‌های آموزشی و برگزاری ورک‌شاپ برای دانشجویان، به دکتر سارا شیرازی، رئیس ایرانی تبار این دانشکده نیز مشاوره دهد.
شیرازی درباره همکاری استون با اشاره به این که او یکی از ماهرترین اساتید این دانشکده به شمار می‌آید، گفت: او الهام‌بخش بسیاری از دانشجویان بوده تا تحصیل در رشته هنر را انتخاب کنند. تعهد او به دانشکده ما هرگز متزلزل نشد و علاقه او به منطقه جنوب شرقی آسیا به ما اطمینان می‌دهد که به موفقیت‌‌های بی‌نظیری دست می‌یابیم.
استون نیز درباره انتصاب خود گفت: حدود چهل سال پیش به عنوان یک معلم جوان به آسیا و ویتنام جنوبی آمدم و این منطقه چشم مرا به روی جهانی باز کرد که نمی‌شناختم . او ابراز امیدواری کرد که همکاری جدیدش با دانشکده Tisch باعث شود او آموخته‌های جدیدی به دست آورد . استون که سه بار جایزه اسکار برده است، در جدیدترین فیلم خود، دبلیو هجویه‌ای سیاسی درباره جرج دبلیو بوش رئیس جمهور آمریکا ساخته است. این فیلم قرار است در جشنواره لندن شاهد نخستین نمایش جهانی خود باشد.

منبع: خبرگزاری ایسکانیوز



به روز شده در : جمعه 29 شهريور 1387 - 1:10

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  




           

استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2007, cinemaema.com