راسل کرو در «ناتینگهام» دو نقش متفاوت بازی می‌کند :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       جمعه 22 شهريور 1392 - 6:45         

                       

راسل کرو


راسل کرو در «ناتینگهام» دو نقش متفاوت بازی می‌کند

سینمای ما - راسل كرو كه پیش از این قرار بود ایفاگر نقش داروغه (سر رابرت تورنهام) در فیلم سینمایی «ناتینگهام» به کارگردانی رایدلی اسکات باشد، اعلام کرد طی مذاكراتی كه اخیرا با اسکات داشته، ایفای نقش رابین‌هود را هم بر عهده خواهد داشت.
این فیلم كه قرار بود از ماه جولای (اواسط تیر) مقابل دوربین برود، ضمن اعلام سازندگانش (دریك كنفرانس خبری) از ۹ نوامبر (18 آذر) كلید خواهد خورد. به گزارش كامینگ سون؛ علت تاخیر این پروژه‌ی آماده‌نبودن فیلمنامه نهایی که توسط اتان ریف و سیروس وریس نوشته شده بوده است. شركت فیلمسازی یونیورسال تهیه و تولید نسخه‌ی جدید داستان رابین‌هود را برعهده دارد.
رایدلی اسكات نیز در خلال مصاحبه اخیرا خود با ام‌تی‌وی درباره فیلم جدیدش «مجموعه دروغ‌ها» درباره پروژه آینده خود، «ناتینگهام» گفت: "راسل كرو در این فیلم در دو نقش كاملا متضاد یعنی داروغه ناتینگهام (همانطور كه پیش از این اعلام شده بود) و رابین هود بازی خواهد كرد." «اسكات» در این مصاحبه نیمه‌های آگوست را به عنوان تاریخ شروع فیلمبرداری ذکر کرده است.
پیش از این قرار بود كریستین بل بازیگر مشهور و محبوب نقش بتمن و ترمیناتور نقش رابین‌هود را بازی کند اما هنوز قراداد نهایی برای حضور او دراین نقش بسته نشده است. سینا میلر در این فیلم نقش دوشیزه مارینی را ایفا می‌کند که رابین هود و داروغه ناتینگهام بر سرش رقابت می‌کنند. جدیدترین ساخته ریدلی اسكات با عنوان «مجموعه دروغ‌ها» قرار است از روز ۱۰ اكتبر (۱۹ آبان) در سینماها اکران شود. تاریخ نمایش «ناتینگهام» 6 نوامبر 2009 اعلامم شده است.

پی‌نوشت: این خبر بازار شایعات را درباره این پروژه به تاخیر افتاده حسابی گرم کرده است. اما آن طور که از شواهد امر پیداست راسل کرو دو نقش را بازی نخواهد کرد بلکه دو نققش یکی خواهند شد! داروغه ناتینگهام همان رابین هود است. یک ایده کاملا بتمن/جوکری.



به روز شده در : سه‌شنبه 9 مهر 1387 - 1:0

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

پیمان
سه‌شنبه 9 مهر 1387 - 1:30
-3
موافقم مخالفم
 

با سلام

حتما تا به حال با بنده که یکی از کاربران پراپاقرص شما در سینمای جهان هستم و اون گوشدهای معروف اشتباهات سهوی آشنا شده اید..

اما یه سوال داشتم از دوستان گل که آیا کریستین بل نقش ترمیناتور4 را که قرار هست بازی کند دقیقا نقش نابودگر یا همون ترمیناتور به شکل آرنولد را بازی میکند یا با وجود نقش اول فیلم را داشتن نقش ویرانگری چون آرنولد را نخواهد دشت(هیکلش هم هست دیگه!!!)

راستی آیا آرنولد آخر سر 1نقش حتی کوتاه 5 یا 10 دقیقه ای را در قبول کرد در ترمیناتور4 ایفا کند

در ضمن بحث بازی کامپیوتری و دیجیتالی آرنولد یعنی درست کردن شکل و شمایل آرنولد آیا انجام شد یا خیر؟؟؟

ممنون میشم کمی کمک کنید....

پیمان
سه‌شنبه 9 مهر 1387 - 1:46
-7
موافقم مخالفم
 

راستی یک خبری که الان از سایت آی ام دی بی گرفتم کریستین بل نقش ترمیناتور را بازی نمیکند بلکه او نقش جان کانر را بازی خواهد کرد!!!

ضمن اینکه کاراکتر کایل ریس که در ترمیناتور 1 به دست آرنولد کشته شد و از آینده آمده بود هم در این فیلم باز اضافه شده هست... ونقش منفی را هم احتمالا که تی 8000 میباشد را یک بازیگر تنومند ورزشکار به نام رولند کیچکینگرایفا خواهد کرد که اتفاقا او هم چون آرنولد اتریشی میباشد!!!

مریم
جمعه 23 مرداد 1388 - 2:30
-3
موافقم مخالفم
 
راسل کرو در «ناتینگهام» دو نقش متفاوت بازی می‌کند

خوب بله . راسل دو نقش رو ایفا می کنه .

ابتدا راسل در نقش داروغه است ولی یک روز مامور گرفتن مالیات از مردم فقیر می شه . فصل قحطی بوده و مردم گرسنه بودند . داروغه (راسل ) با دیدن این صحنه ها تصمیم به کمک به مردم فقیر رو می گیره . لباس داروغه رو از تن در می یاره و لباس رابین رو به تن می کنه .

اسکات و کرو در این فیلم یک سری تحولات رو انجام دادن هم در فیلم نامه و هم در مثلا لباس ها تا این نسخه جدید با نسخه های قبل تفاوت داشته باشه آخه می دونید که رابین هود داستانیه که باررها و بارها روی پرده رفته و این تحولات فیلم رو جالب تر می کنه .

این یکی از بهترین فیلم های راسل خواهد بود .

مریم

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com