آل پاچینو جایزه‌اش را گرفت+عکس‌های زیبایی از پاچینو در این مراسم :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       يکشنبه 28 خرداد 1391 - 7:47         

       

آل پاچینو در رم


آل پاچینو جایزه‌اش را گرفت+عکس‌های زیبایی از پاچینو در این مراسم

سینمای ما - بازیگر سرشناس سینما چهارشنبه در اولین روز برگزاری سومین جشنواره فیلم رم جایزه یک عمر دستاورد مارکوس اورلیوس را نمایندگی از اکتورز استودیو دریافت کرد.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد آل پاچینو که حدود 40 فیلم در کارنامه دارد پس از دریافت جایزه خود گفت: "سخت می‌توان چنین جایزه‌ای را که برای مجموعه آثار اعطا می‌شود، توصیف کرد. مثل این است که کسی برای تو مهمانی بگیرد و خودت ندانی چه کار کردی که شایسته این تقدیر هستی."
بازیگر برنده اسکار جایزه یک عمر دستاورد مارکوس اورلیوس جشنواره رم را به نمایندگی از اکتورز استودیو، محل شکوفایی بااستعدادترین بازیگران هالیوود دریافت کرد. او در این باره گفت: "اکتورز استودیو مهمترین بخش اوایل دوران کاری من بود و هنوز هم هست."
پاچینو 68 ساله که در برانکس به دنیا آمده با یادآوری سال‌های 1960 و همکاری خود به عنوان یک بازیگر جوان با لی استراسبرگ، گفت: "واقعا اعصاب‌خردکن بود، برای اینکه او گورو بازیگری بود، اما حتی یکبار هم نشد چیزی را به من توصیه یا نقش‌آفرینی من را قضاوت کند."
اکتورز استودیو سال 1947 در نیویورک تاسیس شد و الیا کازان فیلمساز ترک‌تبار یکی از موسسان آن بود. این سازمان در ارتقا موقعیت کاری بسیاری از ستاره‌های سینما از جمله جیمز دین، مریلین مونرو، داستین هافمن و پل نیومن نقش داشت.
پاچینو که چند بار نامزد اسکار شده و برای فیلم «بوی خوش زن» این جایزه را برده، افزود: "آموزش در اکتورز استودیو رایگان است، اما خیلی‌ها این را نمی‌دانند."
بازیگر شخصیت مایکل کورلیونه در مجموعه «پدرخوانده» ادامه داد: "همه می‌توانند در اکتورز استودیو امتحان بازیگری بدهند. اصلا مهم نیست چند ساله هستی، یا اهل کجایی و یا به کجا وابسته‌ای. اگر پذیرفته شدی برای همیشه می‌توانی آنجا بمانی."
با وجود تقدیر جشنواره رم از هالیوود، این دوره جشنواره بر استعدادهای اروپایی متمرکز است و در میان 20 فیلم بخش مسابقه تنها «غرور و افتخار» با بازی کالین فارل و ادوارد نورتن، آمریکایی است.
بخش‌های رسمی سومین جشنواره رم از پنجشنبه با نمایش فیلم ایتالیایی «مردی که عشق می‌ورزد» به کارگردانی ماریا سوله توناتسی با بازی مونیکا بلوچی و پی‌یرفرانچسکو فاوینو آغاز می‌شود و جشنواره تا 31 اکتبر (10 آبان) ادامه دارد.
امروز در عین حال فیلم «هشت» شامل هشت فیلم کوتاه از جین کمپیون، گائل گارسیا برنال، یان کونن، میرا نائیر، گاسپار نوئه، عبدالرحمن سیساکو، گاس ون سنت و ویم وندرس در بخش خارج از مسابقه سینما 2008 جشنواره رم به نمایش درمی‌آید.
این فیلم با حمایت سازمان ملل ساخته شده و در آن خطرات و چالش‌های پیش روی سیاره زمین مورد توجه قرار گرفته است. اولین دوره جشنواره رم سال 2006 به همت والتر ولترونی شهردار وقت برگزار شد که از علاقه‌مندان سینما است و در هالیوود دوستان زیاد دارد.
او آوریل امسال جای خود را به جانی آلمانو راستگرا داد که تهدید کرد یا جشنواره رم را تعطیل می‌کند و یا بر بار ایتالیایی آن می‌افزاید. جینا لولوبریجیدا بازیگر قدیمی سینمای ایتالیا نیز در جشنواره رم 2008 جایزه یک عمر دستاورد را دریافت می‌کند. امسال حدود 120 فیلم در جشنواره به نمایش درمی‌آید.

منبع: خبرگزاری مهر



       
       
به روز شده در : جمعه 3 آبان 1387 - 2:51

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

مهدی
يکشنبه 5 آبان 1387 - 15:11
1
موافقم مخالفم
 

سلام

عکس های بسیار زیبایی بود از استاد پاچینو

اگه میشه چند تا والپیپر با کیفیت هم ازش بزارید

ممنون

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com