گری اولدمن با دنزل واشنگتن همبازی می‌شود :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
   
       پنجشنبه 4 تير 1388 - 9:49         

                       

گری الدمن


گری اولدمن با دنزل واشنگتن همبازی می‌شود

سینمای ما - بازیگر فیلم «دراکولای برام استوکر» برای بازی به نقش یک فرمانروای مستبد در تریلر حادثه‌ای «کتاب ایلای» با حضور دنزل واشینگتن در حال مذاکره است.
رویترز اعلام کرد داستان درباره یک قهرمان تنها به نام ایلای (واشینگتن) است که در آینده‌ای نزدیک باید برای حفاظت از یک کتاب مقدس که احتمالا کلید نجات بشریت را در خود دارد، در زمین‌های بایر آمریکا مبارزه کند.
گری اولدمن نقش کارنگی فرمانروای مستبد یک شهر کوچک و عاری از ضروریت‌های اولیه، خدمات و از همه مهمتر قانون را به عهده دارد که مصمم است کتاب ایلای را که در اختیار اوست، محفوظ نگه دارد.
آلبرت و آلن هیوز فیلم "کتاب ایلای" را برای استودیو برادران وارنر کارگردانی می‌کنند و فیلمبرداری از فوریه 2009 در نیومکزیکو آغاز می‌شود تا برای نمایش در ژانویه 2010 آماده شود.
اولدمن که در فیلم‌هایی مانند «دراکولای برام استوکر»، «لئون» و حتی «هانیبال» در نقش شخصیت‌های منفی ظاهر شد، در چند سال اخیر در فیلم‌هایی مانند «هری پاتر» و «بتمن» نقش‌های مثبت داشته است. او فیلم‌های «سرود کریسمس» رابرت زمکیس، «زاده‌نشده» دیوید اس. گویر و «بارش» مکس منیکس را در مرحله پس از تولید دارد.
اولدمن متولد 1958 شهر لندن است و سابقه حضور او در دنیای سینما به اوایل دهه 1980 بازمی‌گردد. از دیگر فیلم‌های مطرح او می‌توان به «هنری و جون»، «جی. اف. کی» و «از رومئو خون می‌رود» اشاره کرد. او امسال فیلم «شوالیه تاریکی» را روی پرده داشت.

منبع: خبرگزاری مهر



به روز شده در : جمعه 10 آبان 1387 - 20:25

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  




           

استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2007, cinemaema.com