پیشنهادی که آبیشك، پسر آمیتاب باچان رد کرد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       چهارشنبه 7 فروردين 1392 - 5:59         

                       

آبیشك باچان


پیشنهادی که آبیشك، پسر آمیتاب باچان رد کرد

سینمای ما - آبیشك باچان درخواست شركت فیلم‌سازی یاش راج برای بازی در فیلم جدید آنها را كه مضمون ورزشی دارد، رد كرد.
چنین خبری به راحتی تبدیل به یك خبر جنجالی ‌شده است. علت آن هم در نام پرقدرت شركت كلاسیك و قدیمی یاش راج، به عنوان یكی از سرمایه‌های اصلی صنعت سینمای هند است.
بنا بر این گزارش، تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند تقریبا برای تمام بازیگران صنعت سینمای هند غیرممكن است كه به دعوت شركت یاش راج پاسخ منفی دهند، اما از قرار معلوم، این‌روزها بازیگران اندكی پیدا می‌شوند كه بگویند فیلم‌نامه، فیلم و كاراكتر آن‌ها در این فیلم، برایشان مهم‌تر از نام تهیه ‌كننده و سرمایه‌گذار است. آبیشك باچان یكی از همین معدود بازیگران سینمای هند است.
رسانه‌های گروهی می‌نویسند؛ باچان جوان پیشنهاد بازی در فیلم جدید این شركت را - كه رانی موكرجی و شاهد كاپور دو تا از نقش‌های اصلی از آن را به عهده دارند_ نپذیرفته است.
این فیلم را كه هنوز نامی ندارد و از مضمونی ورزشی برخوردار است را آنوراگ سینگ كارگردانی می‌كند و خط اصلی آن درباره یك تیم محلی كریكت (ورزش محبوب همه هندی‌ها) است.
آنچه در این فیلم اهمیت دارد و باعث توجه محافل هنری شده، حضور رانی موكرجی در نقش یك بازیكن كریكت است. او در فیلم لباسی شبیه مردان به تن می‌كند و می‌خواهد قهرمان مسابقات ورزشی شود. از قرار معلوم، نقشی كه به آبیشك باچان پیشنهاد شده بود، یك نقش كوتاه بوده است. او كه در فیلم نقش یك كریكت باز را دارد، فقط در چند صحنه كوتاه باید بازی می‌كرد به همین دلیل، او كه تمایلی به بازی در یك نقش كوتاه را نداشته، پر بودن جدول كاری و نداشتن زمان برای بازی در فیلم را بهانه كرده است. ظاهرا باچان جوان این تصمیم را پس از بازی در فیلم اخیرش «درونا» گرفته است.
در عین حال، گفته می‌شود او از بازی در نقش افتخاری خود در فیلم «لاگا چوناری مه داگ» (ساخته پرادیپ سركار) تجربه خوبی نداشته است. این فیلم سال قبل در گیشه نمایش سخت تجاری سختی خورد. جالب این كه در این فیلم هم رانی موكرجی نقش اصلی را بازی می‌كرد.
منابع نزدیك به شركت یاش راج می‌گویند پس از امتناع آبیشك باچان از بازی در این نقش كوتاه، در فكر آن هستند كه این نقش را به یك بازیگر جوان مطرح دیگر بسپارند. هنوز معلوم نیست كدام بازیگر این نقش را قبول می‌كند. رسانه‌ها می‌گویند از آنها كه رانی موكرجی به نوع كار آنوراگ سینگ _كه اولین فیلم سینمایی‌اش را كارگردانی می‌كند_ و توانایی‌های كاری او، اطمینانی ندارد و به تهیه‌كنندگان فیلم گفته خودش در مقام كارگردان پنهان فیلم هم عمل می‌كند.
شركت یاش راج در آینده از آبیشك باچان برای حضور در فیلم‌هایش دعوت به عمل نخواهد آورد.
این بازیگر كه هفته قبل فیلم پرفروش «دوستانا» را روانه اكران عمومی سینماها كرد، فرزند آمیتاب باچان و جایا بهادری دو بازیگر قدیمی سینماست. وی كار بازیگری را از حدود هفت سال قبل شروع كرد و اكنون یكی از جوان اول‌های سینمای بالیوود است.

منبع: خبرگزارى فارس



به روز شده در : دوشنبه 4 آذر 1387 - 22:54

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com