آمیتاب باچان زیر بالش پرش اسلحه گذاشت/سینماهای هند تعطیل شد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       چهارشنبه 7 فروردين 1392 - 5:38         

                       

وحشت در بمبئی!


آمیتاب باچان زیر بالش پرش اسلحه گذاشت/سینماهای هند تعطیل شد

سینمای ما - حمله‌های تروریستی به شهر بمبئی در هند روی مرکز صنعت فیلمسازی این کشور تاثیر گذاشته و تعدادی از سینماهای شهر همچنان بسته است.
اسکرین دیلی اعلام کرد سالن‌های سینما در جنوب بمبئی شامل سینمای چندسالنه ایناکس در نزدیکی هتل اوبروی ترایدنت و دیگر سینماها از چهارشنبه شب در پی آغاز حمله‌های تروریستی به این شهر بسته است.
سالن‌های سینمای شمال بمبئی پس از توقف فعالیت در روز پنجشنبه، از امروز جمعه فعالیت خود را از سر گرفتند، اما توزیع‌کننده‌ها به این نکته توجه کردند که میزان استقبال از سینماها بسیار کم است و اساسا مردم در این شرایط تمایلی به فیلم دیدن ندارند.
در میان سه فیلم هندی که قرار بود از این هفته در سینماها اکران شود، نمایش فیلم کمدی «رئیس جمهوری می‌آید» که هجویه‌ای درباره جرج بوش رئیس جمهوری آمریکاست، به تعویق افتاده و یکی از آنها نیز از امروز به طور محدود اکران شده است.
به لحاظ جغرافیایی، بخش زیاد صنعت فیلمسازی هند شامل استودیوها و دفاتر فیلمسازی در شمال بمبئی هستند که با مرکز حمله‌ها فاصله دارد. فیلمبرداری بعضی از پروژه‌ها به ویژه فیلم‌هایی که قرار بود در جنوب بمبئی تولید شوند، به تعویق افتاده است.
آمیتاب باچان در وبلاگ خود نوشت: "من با وقوع حمله‌های تروریستی برای اولین بار کاری را انجام دادم که امیدوار بودم هیچوقت ناچار به انجام آن نباشم. من پیش از خواب هفت‌تیری را که جواز نگهداری آن را دارم، پر از گلوله کردم و زیر بالش خودم گذاشتم."
در نتیجه حمله افراد مسلح به بمبئی و انفجارهای بسیار در این شهر حدود 125 نفر کشته، بیش از 300 نفر زخمی و گروهی نیز گروگان گرفته شده‌اند. اوضاع در بمبئی همچنان از کنترل خارج است و درگیری‌ها میان ارتش و مردان مسلح ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر



به روز شده در : شنبه 9 آذر 1387 - 13:50

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com