«جك‌راین»‌ جدید رقیب «جیمز باند» و «بورن» می‌شود :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 7:27         

                       


«جك‌راین»‌ جدید رقیب «جیمز باند» و «بورن» می‌شود

كمپانی پارامونت این‌ روزها برای ایفای نقش «جك راین» در قسمت جدید این مجموعه فیلم كه رقیبی برای «جیمزباند» و «بورن» محسوب می‌شود، در جست‌وجوی بازیگری مناسب است.
كاراكتر ضدجاسوسی «جك راین» فعالیت‌های خود را روی پرده سینما دوباره دنبال می‌كند.
كمپانی پارامونت كه تهیه‌كننده مجموعه‌ فیلم‌هایی است كه این شخصیت ماجراجو و اكشن‌كار كاراكتر اصلی آن است، در فكر تولید قسمت تازه‌ای از این فیلم است.
این كاراكتر در یك سری كتاب موفق و پرخواننده، توسط تام كلنسی خلق شد و آخرین بار سال ۲۰۰۲ در فیلم «مبلغی برای تمام ترس‌ها» روی پرده سینما دیده شد.
كمپانی پارامونت از حسین امینی فیلم‌نامه‌نویس ایرانی‌تبار خواسته تا فیلم‌نامه جدید این مجموعه فیلم را بنویسد.
قرار بود كارگردانی قسمت جدید فیلم را سام ریمی (كارگردان سه‌گانه «اسپایدرمن») به عهده بگیرد، اما او درگیر تولید دو قسمت جدید از مجموعه فیلم «اسپایدرمن» است و گفته وقتی برای كارگردانی این فیلم ندارد.
به همین دلیل، كمپانی پارامونت این روزها در حال مذاكره با چند فیلم‌ساز دیگر است تا كارگردانی فیلم را - كه هنوز نامی هم برایش انتخاب نشده - به وی بسپارد.
علت علاقه پارامونت برای تولید قسمت تازه‌ای از ماجراجویی‌های جك راین بعد از هشت سال وقفه را، باید در موفقیت كلان محصولات دنباله‌دار جدید خود («آیرن من» و «تغییر شكل‌دهندگان») جست‌وجو كرد.
این كمپانی اعتقاد دارد قسمت‌های جدیدی از این مجموعه فیلم، با استقبال خیلی خوب تماشاگران داخلی و بین‌المللی روبرو خواهد شد.
كاراكتر جك راین اولین‌بار سال ۱۹۹۰ در فیلم‌ «شكار اكتبر سرخ» جان مك تیرنان روی پرده سینما ظاهر شد.
الك بالدوین نقش وی را بازی كرد كه نقش دوم فیلم بود. نقش اصلی فیلم را شون كانری در این فیلم بازی كرد. تماشاگران با دیدن جك‌ راین با یك مأمور ضد جاسوسی روبرو شدند كه شباهت‌هایی به كاراكتر جیمزباند داشت. این كاراكتر سال ۱۹۹۲، در فیلم پرفروش «بازی‌های میهن‌پرستانه» به كارگردانی فیلیپ‌ نویس، به صورت شخصیت‌ اصلی قصه ظاهر شد. این بار هرسیون فورد نقش راین را بازی كرد.
استقبال تماشاگران از فیلم باعث شد تا نویس دو سال بعد «خطر آنی و عیان» (۱۹۹۴) را با بازی دوباره فورد در همین نقش، كارگردانی كند.
این فیلم هم فروش خوبی در گیشه نمایش كرد، اما تهیه‌كنندگان فیلم كه احساس می‌كردند هریسون فورد برای این نقش كمی پیر است در قسمت بعدی این مجموعه فیلم به نام «مبلغی برای تمام ترس‌ها»، ایفای نقش جك راین را به بن افلك سپردند.
این فیلم به كارگردانی فیل آلدن‌رابینسن نتوانست موفقیت فیلم‌های قبلی را تكرار كند.
همین مسئله باعث شد تا تولید قسمت بعدی فیلم به تعویق بیفتد. كمپانی پارامونت این‌ روزها برای ایفای نقش جك راین در قسمت جدید این مجموعه فیلم، در جست‌وجوی بازیگری مناسب است.
قرار است قسمت جدید مجموعه فیلم جك راین، به رقابت با دو كاراكتر مطرح ضدجاسوسی سینما یعنی جیمزباند و جیسن بورن (با بازی دانیل كریگ و مت دیمون در نقش این كاراكترها) بپردازد.





خبرگزارى فارس



به روز شده در : سه‌شنبه 10 دي 1387 - 9:30

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com