بازیگرهای جدید به «روح» رومن پولانسکی اضافه شدند :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       سه‌شنبه 22 اسفند 1391 - 8:48         

                       

رومن پولانسکی


بازیگرهای جدید به «روح» رومن پولانسکی اضافه شدند

سینمای ما - تام ویلکینسن و جیمز بلوشی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «روح» به کارگردانی رومن پولانسکی اضافه شدند که فیلمبرداری آن از چهارم فوریه (16 بهمن) در برلین آغاز می‌شود.
ورایتی اعلام کرد پیرس برازنان، کیم کاترال، یوان مگرگور و الیویا ویلیامز از بازیگرانی هستند که حضور آنها پیش از این در فیلم جدید پولانسکی قطعی شده بود. «روح» بر مبنای رمانی به همین نام نوشته رابرت هریس ساخته می‌شود و فیلمنامه را او و پولانسکی با همکاری یکدیگر نوشته‌اند.
داستان درباره یک نویسنده پشت پرده یا «Ghost-Writer» است که استخدام می‌شود تا خاطرات نخست‌وزیر پیشین بریتانیا را کامل کند. او حین کار به اسراری پی می‌برد که زندگی‌اش را به مخاطره می‌اندازد. فیلمبرداری این پروژه قرار بود از سپتامبر پیش در برلین و استودیو بابلزبرگ آغاز شود، اما تا فوریه 2009 به تعویق افتاد.
فیلمساز سرشناس لهستانی‌تبار پیش از این قرار بود پروژه 100 میلیون دلاری «پمپی» را بسازد، اما سپتامبر 2007 پس از 18 ماه کار روی این پروژه از ساخت آن منصرف شد. پولانسکی 75 ساله سال 2002 برای فیلم «پیانیست» اسکار کارگردانی گرفت و برای «بچه رزماری»، «محله چینی‌ها» و «تس» نیز نامزد اسکار بود.
ویلکینسن که متولد 1948 در لیدز بریتانیا است، دو بار برای فیلم‌های «در اتاق خواب» و «مایکل کلیتن» نامزد اسکار شده است. بلوشی 54 ساله یکی از چهره‌های موفق تلویزیونی آمریکاست و در سینما فیلم‌هایی چون «تعویض جاها» و «سالوادور» را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر



به روز شده در : جمعه 4 بهمن 1387 - 17:26

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com