از «گرگ و میش» تا «کسوف» :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 3:38         

                       

ماه نو


از «گرگ و میش» تا «کسوف»

سینمای ما - در حالی که تولید قسمت دوم فیلم پرفروش «گرگ و میش» درباره خون‌آشامان فناناپذیر هنوز آغاز نشده، استودیو سازنده فیلم به قسمت سوم این مجموعه چراغ سبز نشان داد.
ورایتی اعلام کرد پروژه 37 میلیون دلاری «گرگ و میش» به کارگردانی کاترین هاردویک 21 نوامبر پیش اکران شد و در آمریکا 189 و در بازار بین‌المللی 174 میلیون دلار فروخت.
«گرگ و میش» که بر مبنای مجموعه‌ای پرفروش به همین نام نوشته استفانی مایرز ساخته شده، داستان دوستی یک دختر نوجوان با خون‌آشامی فناناپذیر است که مورد تهدید یک گروه خون‌آشام دیگر قرار می‌گیرد.
استودیو سامیت اینترتینمنت پس از موفقیت «گرگ و میش» اعلام کرد به زودی تولید قسمت دوم فیلم را با عنوان «ماه نو» آغاز می‌کند و کریس وایس به عنوان کارگردان جایگزین هاردویک شد.
بازیگران اصلی فیلم اول شامل رابرت پاتینسن به نقش ادوارد، کریستن استیوارت به نقش بلا و تیلور لوتنر به نقش جیکاب نقش‌های خود را تکرار می‌کنند. جیکاب شخصیت اصلی فیلم «ماه نو» است و این بار بلا به درون دنیای گرگ‌نماها، دشمنان آبا و اجدادی خون آشامان کشیده می‌شود.
سامیت هنوز کارگردان فیلم سوم را مشخص نکرده که قرار است 30 ژوئن 2010 اکران شود. بلا در فیلم جدید باید بین دو شخصیت ادوارد و جیکاب یکی را انتخاب کند. این مجموعه خون‌آشامی بر اساس چهار کتاب مایرز ساخته می‌شود که بیش از 17 میلیون نسخه در دنیا فروش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر



به روز شده در : يکشنبه 4 اسفند 1387 - 1:21

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com