خانواده دست و پای تام كروز را برای کارگردانی بسته است :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
   
       سه‌شنبه 9 تير 1388 - 8:41         

                       

تام كروز و کتی هولمز با سوری


خانواده دست و پای تام كروز را برای کارگردانی بسته است

سینمای ما - تام كروز از علاقه خود به كارگرداني فيلم‌هاي سينمايي صحبت مي‌كند و عدم فعاليت خود را در اين زمينه به امور خانوادگي ربط مي‌دهد.
اين بازيگر سرشناس سينما اعلام كرده اگر اينقدر درگير بازي در فيلم‌هاي سينمايي و مسائل خانوادگي نبود حتما براي كارگرداني يك فيلم تازه پشت دوربين قرار مي‌گرفت.
كروز عدم فعاليت خود را در اين زمينه به امور خانوادگي ربط مي‌دهد و مي‌گويد: "اين نكته حقيقتا به فرزندانم برمي‌گردد. من سه فرزند دارم كه بايد در وهله اول به آنها برسم. كارگرداني يك فيلم وقت خيلي زيادي مي‌گيرد و مثل بازيگري يا تهيه‌كنندگي نيست. شما وقتي فيلمي را بازي يا تهيه مي‌كنيد وقت كم‌تري را سر صحنه صرف مي‌كنيد. اما كارگرداني تمام ذهنيت شما را درتمام طول مدت فيلمبرداري اشغال مي‌كند. من يك روز حتما اين كار را خواهم كرد و فيلمي را در مقام كارگردان جلوي دوربين خواهم برد اما در حال حاضر از يك سو، بچه‌هايم وقت زيادي از مرا به خودشان اختصاص داده‌اند و از سوي ديگر، در مقام بازيگر از اين كار لذت مي‌برم."
كروز پس از اكران عمومي درام ضد جنگ «والكري»، فيلم تازه‌اي را روانه اكران عمومي سينماها نكرده است. اين فيلم كه در نمايش عمومي خود حدود 90 ميليون دلار فروش كرد، پس از فيلم «شيرهايي براي بچه‌ها» به نمايش عمومي درآمد كه يك شكست سخت تجاري در داخل و خارج از آمريكا را تجربه كرد. وي در حال حاضر مشغول مطالعه چند فيلمنامه جديد است و خبرهاي رسيده حكايت از آن مي‌كند كه در فيلم‌هاي «توريست»، «دايره ماتارس» و «مأموريت غيرممكن 4» ايفاي نقش خواهد كرد. در دو فيلم اول او با چارليز ترون و دنزل واشنگتن هم‌بازي خواهد شد. هر دو فيلم قصه‌اي پررمز و راز و دلهره‌آور دارند كه مسائل معاصر سياسي در پس زمينه آنها قرار دارد.
قسمت چهارم «مأموريت غيرممكن»‌ را شركت فيلمسازي كروز با همكاري كمپاني پارامونت تهيه خواهد كرد. كار نگارش فيلمنامه آن تازه شروع شده و كروز در جست و جوي كارگردان خوش فكري است كه امر ساخت آن را به دست او بسپارد. اين مجموعه فيلم بر اساس قصه و كاراكترهاي يك مجموعه تلويزيوني پربينند دهه شصتي به همين نام (كه در ايران با نام «بالاتر از خطر» به نمايش درآمد) ساخته شده است. تام كروز در اين فيلم در نقش مسئول يك گروه ضد جاسوسي دولتي است كه بايد با عوامل شرور قصه، مبارزه سختي كند. در اين راه چند مأمور خبره با وي همكاري مي‌كنند. وجه مشخصه اين فيلم اين است كه كاراكترهاي اصلي براي اجراي مأموريت‌هاي خود چهره‌هاي خويش را با نقاب عوض مي‌كنند و خود را به جاي كاراكترهاي منفي جا مي‌زنند.

منبع : خبرگزاري فارس



به روز شده در : دوشنبه 28 ارديبهشت 1388 - 16:31

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  




           

استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2007, cinemaema.com