آغاز نمايش فيلم جديد تارانتينو در خاورميانه،اسپانيا و سنگاپور :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       دوشنبه 14 فروردين 1391 - 10:33         

                       



پس از اكران موفق «حرامزاده های لعنتي» در 36 كشور صورت مي‌گيرد؛

آغاز نمايش فيلم جديد تارانتينو در خاورميانه،اسپانيا و سنگاپور

سینمای ما- با وجود گذشت يك ماه از اكران عمومي فيلم جديد کوئنتین تارانتینو، نشانه‌اي از كاهش موفقيت و فروش اين فيلم در گيشه نمايش به چشم نمي‌خورد و در 36 كشور نمايش عمومي موفقي داشته است. اين نكته به ويژه در جبهه نمايش بين‌المللي آن صادق است. فيلم جديد «كوئنتين تارانتينو» همچنان در بازار جهاني با استقبال تماشاگران سينما روبه روست و به گفته تحليلگران اقتصادي سينما،اين هفته تبديل به شانزدهمين محصول سال 2009 صنعت سينما شد كه توانست فروش خود را به مرز 100 ميليون دلار برساند.
فروش 100 ميليون دلاري فيلم از نمايش آن در 36 كشور جهان فراهم شده است و تهيه كنندگان آن مي‌گويند هنوز 26 كشور مهم ديگر جهان آن را به نمايش عمومي نگذاشته‌اند.
اين هفته، فيلم در خاورميانه،اسپانيا و سنگاپور نمايش عمومي خود را آغاز مي‌كند.
اين روزها تارانتينو همراه فيلم خود به كشورهايي مي رود كه قرار است آن را نمايش عمومي دهند و تبليغات شفاهي زيادي براي آن مي‌كند. تحليلگران اقتصادي سينمايی مي‌گويند موفقيت بالاي فيلم باعث رونق گرفتن كار شركت «وينستن» (كه آن را تهيه كرده است) شده است.
اين شركت از ماه مه كه فيلمش را در جشنواره بين المللي كن نمايش داد ، تبليغات زيادي را براي آن شروع كرد. برخورد گرم منتقدان و تماشاگران در كن از اين فيلم آنها را به موفقيت مالي و انتقادي آن اميدوار كرد.
«حرامزاده های لعنتي» مي‌رود تا تبديل به پرفروش ترين فيلم سينمايي تارانتينو شود. قبل از اين «پالپ فيكشن/قصه‌هاي عامه پسند» با فروش 106 ميليون دلاري جهاني و 109 ميليون دلاري در آمريكاي شمالي، موفق‌ترين فيلم اين فيلمساز جنجالي بوده است.
«بيل رابكش 1» در سطح بين‌المللي و آمريكاي شمالي به ترتيب 111 و 70 ميليون دلار فروش كرد. اين رقم براي قسمت دوم فيلم به ترتيب 86 و 66 ميليون دلار بود.

منبع : فارس



به روز شده در : شنبه 28 شهريور 1388 - 17:57

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com