«آنجلینا جولی» هم به «مشاور» «ریدلی اسکات» پیوست :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       سه‌شنبه 22 اسفند 1391 - 8:59         

                       



آنجلینا جولی مشاوره می‌دهد

«آنجلینا جولی» هم به «مشاور» «ریدلی اسکات» پیوست

سینمای ما: مشاوربراساس فیلمنامه‌ای از «کورمک مکارتی» خالق کتاب‌های «جاده» و «جایی برای پیرمرد‌ها نیست» ساخته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از وب سایت کامینگ سون، فیلم مشاور، داستان وکیل معروفی است که فکر می‌کند بدون درگیر شدن و صدمه دیدن می‌تواند پرده از کار قاچاقچیان مواد مخدر بردارد. «مایکل فاسبندر» چندی پیش برای بازی در نقش اصلی این فیلم قرارداد بست.

ریدلی اسکات کارگردان فیلم‌هایی چون «گلادیاتور» فیلم‌نامه مک کارتی برندهٔ جایزهٔ پولیتزر را پس از فیلم بعدی‌اش یعنی «پرومته» می‌سازد. مشاور، درامی علمی تخیلی وسه‌بعدی بوده و قرار است تابستان برای کمپانی فاکس اکران شود.
مک کارتی دسامبر گذشته این فیلمنامه را به تهیه کنندگان شرکت فاکس فروخت.
اسکات مدت‌ها است قصد دارد از بین پیشنهاد‌های مختلفی چون یک حماسهٔ تاریخی در مورد «گرترود بل» که فیلمنامه نویس «باغبان وفادار»، «جفری کین» در حال بازنویسی‌اش است، و «کودک ۴۴» یکی را انتخاب کند. او از طرف تهیه کننده‌های فیلم انتخاب شده و ممکن است شرکت فیلمسازی خودش هم در تهیهٔ «مشاور» شریک شود.
به گفته مکارتی «مشاور» یادآور دنیای تیره و خشنی است که «در جایی برای پیرمرد‌ها نیست» دیدیم. تصمیم قهرمان برای ورود به دنیای دلالی مواد مخدر و بردن سود، تصمیم بدی بوده و او تمام سعی‌اش را می‌کند تا از این مخمصه خلاص شود. داستان در زمان معاصر می‌گذرد و تهیه‌کننده‌ها فیلمنامه را یکی از تاریک‌ترین و تلخ‌ترین آثار مکارتی خوانده‌اند.
از جمله مهم‌ترین فیلم‌های «اسکات» می‌توان به آثاری چون بلید رانر (۱۹۸۲)، افسانه (۱۹۸۵)، کسی من را می‌پاید (۱۹۸۷)، باران سیاه (۱۹۸۹)، تلما و لوئیز (۱۹۹۱)، ۱۴۹۲: فتح بهشت (۱۹۹۲)، هانیبال (۲۰۰۱) و سقوط شاهین سیاه (۲۰۰۱) اشاره کرد.

منبع : ایسنا



به روز شده در : پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 11:41

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

Foroogh
سه‌شنبه 29 فروردين 1391 - 11:16
61
موافقم مخالفم
 
ببخشید، آنجلینا جولی بالاخره در این بین چکاره است؟

انتخاب یک تیتر جذاب از شگردهای روزنامه نگاری و کار رسانه ای است، اما به شرطی که فراموش نکنید که در متن خبر یا نوشته خود درباره آن بنویسید! در این نوشته تنها اطلاعاتی که نیامده درباره خانم جولی است که مثلاً به جمع بازیگران این فیلم پیوسته و یا چیز دیگر. اگر این نوشته، ترجمه ای از یک متن انگلیسی است لطف کنید و یکبار بعد از نوشتن خودتان آنرا بخوانید که چنین نقص بزرگی نداشته باشد.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com