قتل میناکشی تاپا ،بازیگر نو چهره ی سینمای هند به خاطر یک مشت روپیه :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 - 5:7         

                       



اسرار قتل هنرپیشه زن بالیوود

قتل میناکشی تاپا ،بازیگر نو چهره ی سینمای هند به خاطر یک مشت روپیه



سینمای ما-روز سه‌شنبه هجدهم آوریل یکی از روزهای تلخ در تاریخ سینمای بالیوود بود؛ روزی که خبر مرگ دلخراش می‌ناکشی تا پا یکی از بازیگران تازه‌کار بالیوودی در همه جا پیچید.
در این روز می‌ناکشی توسط دونفر دیگر از همکارانش که قرار بود باهم در فیلمی به نام هرویین بازی کنند. ربوده شد و به طرز فجیعی به قتل رسید. با انتشار خبر مرگ می‌ناکشی، مردم هندوستان در بهت عجیبی به سر می‌برند و این جنایت غیرمنتظره حتی نیروهای پلیس این کشور را هم شوکه کرده است.
این بازیگر ۲۶ ساله کار خود را با بالیوود با ایفای چند نقش بسیار کوتاه آغاز کرد اما در عرض چند سال گذشته توانست با بازی‌هایش به شهرت برسد. او در رشته هوانوردی فارغ‌التحصیل شده بود اما به خاطر علاقه به بازیگری هرگز رشته تحصیلی خود را ادامه نداد. می‌ناکشی حتی پس از فارغ‌التحصیلی به یک مؤسسه بازیگری رفت تا هنرپیشگی بیاموزد و پس از دریافت دیپلم در‌‌ همان جا تدریس مشغول شد.

سال گذشته در چنین روزهایی نام می‌ناکشی به خاطر بازی در فیلم ترسناک ۴۰۴ بر سر زبان‌ها افتاد و همین باعث شد تا در عرض یک ماه در تعداد زیادی از مصاحبه‌های رسانه‌ها مختلف شرکت کند. در‌‌ همان زمان بود که با دو بازیگر دیگر که البته کار خود را تازه آغاز کرده و حتی هیچ‌کس به درستی آن‌ها را نمی‌شناخت. آشنا شد. آن دو، خود را از دوستان می‌ناکشی نشان می‌دادند و به این طریق توانستند در عرض مدت‌کوتاهی اطمینان او را به دست آورند.
دوستان جدید می‌ناکشی، آمیت‌جایزوال ۳۶ ساله و نامزدش پرتی سویین نام داشتند. آن‌ها با اینکه در ظاهر خودشان را دوست او نشان می‌دادند اما به شدت به می‌ناکشی و اینکه روز به روز در کار خود موفق می‌شود، حسادت می‌کردند و با نزدیک شدن به او تصمیم داشتند ضربه‌ای وحشتناک به او وارد کنند تا اینکه یک روز بالاخره بهانه‌ای برای انتقام‌گیری از می‌ناکشی برایشان فراهم شد. آن‌ها از صحبت‌های می‌ناکشی متوجه وضعیت مالی خانواده‌اش شدند.
می‌ناکشی مدعی شده بود که تنها به خاطر علاقه و سرگرمی بازیگر شده است و هیچ احتیاجی به حقوق آن ندارد. طبق گفته‌ها می‌ناکشی آن‌ها خانه‌ای بسیار زیبا و مجلل در تپه‌های دهرادان داشتند.
آمیت و پرتی که به شدت احتیاج به پول داشتند تا بتوانند زود‌تر با هم ازدواج کنند. زمانی که از این موضوع مطلع شدند، تصمیم‌ گرفتند می‌ناکشی را ربوده و از خانواده‌اش درخواست مبلغ زیادی پول کنند.
سفر مرگ
برای رسیده به این هدف آن‌ها می‌ناکشی را به سفری کوتاه به گوراکپور، شهر کوچکی در دامنه‌های نپال که به خاطر داشتن معابد بسیار زیبا مشهور است، دعوت کردند.
اما برخلاف تصور می‌ناکشی، در آنجا نه تنها با او مانند یک مه‌مان رفتار نشد بلکه به محض رسیدن او را زندانی کرده و پیغامی برای خانواده‌اش فرستادند که اگر ۱۸ هزار یورو برابر با یک میلیون و ۵۰۰ هزار روپیه برای آن‌ها نفرستند، دخترشان کشته خواهد شد.
خانواده می‌ناکشی ۶۰هزار روپیه معدل با ۷۳۰ یورو برای آن‌ها فرستاده و پیغام دادند که به سرعت بقیه پول را هم پرداخت خواهند کرد. اینجا بود که آمیت و پرتی پس از دریافت مقدر اولیه پول متوجه شد که خانواده می‌ناکشی تا آن حدی که دخترشان گفته متمول نبوده و وضعیت مالی معمولی‌ای دارند و به احتمال زیاد از پس پرداخت بقیه پول درخواستی برنخواهند آمد. پس نگه داشتن می‌ناکشی برایشان هیچ نفعی نداشت. آن‌ها تصمیم گرفتند تا می‌ناکشی که حالا از نقشه‌هایشان باخبر بود و همچنین آن‌ها را به خوبی می‌شناخت به قتل برسانند.


این دو نفر که دیگر نمی‌توانستند صبر کنند با دریافت‌‌ همان مقدار پول می‌ناکشی را کشته و پا به فرار گذاشتند. اما قبل از آن سر او را از بدنش جدا کردند. آن‌ها تصور می‌کردند با‌‌ رها کردن قسمت‌های مختلف، می‌توانند پلیس را گمراه کرد و از دست قانون بگریزند. این دو قاتل بی‌رحم، بدن می‌ناکشی را در یک تانکر آب در نزدیکی محلی که اقامت داشتند انداخته و سر او را داخل ساکی به همراه خود بردند. آمیت و پرتی در حالی که سوار بر اتوبوسی بودند تا به خانه خود بازگردند، در راه، ساک حاوی سر را از پنجره اتوبوس به کنار جاده‌ای در راه بمبئی انداختند.
شروع تحقیقات
مدتی از ناپدید شدن می‌ناکشی می‌گذشت که خانواده‌اش پلیس را در جریان این آدم‌ربایی گذاشتند و تحقیقات پلیس در این مورد آغاز شد. آمیت و پرتی فکر همه‌چیز را کرده بودند به غیر از اینکه وسایل می‌ناکشی را نباید نزد خود نگه دارند و همین مسئله باعث شد راز جنایت فاش شود پلیس از طریق پیگیری سیم‌کارت می‌ناکشی توانست آن‌ها را پیدا کرده و به خاطر همراه داشتن تلفن او، این دو نفر را دستگیر کردند.
پس از کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر مشخص شد که می‌ناکشی در ابتدا خفه شده و سپس سر از بدنش جدا شده است. آمیت و پرتی هم اکنون در زندان بمبئی به سر می‌برند اما حکم نهایی تا انجام بررسی‌های کامل‌تر صادر نخواهد شد.

منبع : سرنخ



به روز شده در : يکشنبه 10 ارديبهشت 1391 - 18:49

_pgprintthis |_pgsendthis |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com