«تام هنکس» برای اولین‌بار به دنیای تئا‌تر پا می‌گذارد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       چهارشنبه 23 اسفند 1391 - 4:30         

                       



تام هنکس بر صحنه تئاتر

«تام هنکس» برای اولین‌بار به دنیای تئا‌تر پا می‌گذارد

سینمای ما-«تام هنکس»، بازیگر سر‌شناس هالیوود برای اولین‌بار در دنیای تئا‌تر به روی صحنه می‌رود.
«تام هنکس»، بازیگر آمریکایی برندهٔ اسکار برای اولین‌بار در نمایشی به نام «مرد خوش‌شانس» در تئا‌تر «برادوی» هنرنمایی می‌کند.
بازیگر فیلم‌های مطرحی چون «مسیر سبز» و «ترمینال» اعلام کرد، در این پروژه با «نورا افرون»، نویسنده و کارگردان فیلم «بی‌خوابی در سیاتل» همکاری می‌کند. «مرد خوش‌شانس» نمایش زندگینامه‌ای است که در «برادوی» به روی صحنه می‌رود.
به گزارش نیویورک تایمز، تام هنکس ۵۵ ساله نقش «مایک مک‌آلری» گزارشگر را در این اثر اقتباس ایفا می‌کند. «مک‌ آلری» گزارشگری بوده که اخبار جنایت‌ها و مهم‌ترین رسوایی‌های شهر نیویورک را پوشش می‌داده است. وی که به خاطر فعالیت‌های گسترده‌اش موفق به کسب جایزه «پولیتزر» شد، در سال ۱۹۹۸در سن ۴۱ سالگی درگذشت.

«جورج سی. ولف» که «فرشتگان در آمریکا» را در کارنامهٔ حرفه‌ای خود دارد، کارگردانی «مرد خوش‌شانس» را بر عهده گرفته است. پیش‌نمایش این اثر در ماه ژانویه آغاز می‌شود. پروژهٔ جدید هنکس در بهار ۲۰۱۳ به صورت رسمی به نمایش درمی‌آید.
«تام هنکس» طی سال‌های اخیر کارهای متفاوتی در درام‌های جدی، کمدی و پویانمایی اجرا کرده است. او در هر دو سری فیلم کارتونی «داستان اسباب‌بازی‌ها»، صدای وودی - عروسک گاوچران - را اجرا کرده است.
هنکس در حال حاضر یکی از مردان پرطرفدار هالیوود است که دستمزد او برای هریک از فیلم‌های آخرش ۲۰ میلیون دلار بوده است. بازی او در نقش دوست داشتنی «فارست گامپ» ۷۰ میلیون دلار درآمد برایش به‌همراه داشت.

وی دوبار در سال‌های ۱۹۹۳ برای «فیلادلفیا» و ۱۹۹۴ برای «فارست گامپ» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد. ‌

از معروف‌ترین آثار هنکس می‌توان به «بی‌خواب در سیاتل»، «نجات سرباز رایان»، «جاده‌ای به‌سوی تباهی»، «ترمینال» و «رمز داوینچی» اشاره کرد. وی کسب خرس نقره‌ای جشنواره برلین در سال ۱۹۹۴ و چهار جایزه گلدن گلوب را در کارنامه افتخارات سینمایی‌اش دارد

منبع : ایسنا



به روز شده در : شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 17:24

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com