ویم وندرس فیلم جدیدش را به صورت سه بعدی وباحضور سارا پُلی می سازد. :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       يکشنبه 11 فروردين 1392 - 6:17         

                       



ویم وندرس نشان داد که به تکنیک سه بعدی علاقه مند است.

ویم وندرس فیلم جدیدش را به صورت سه بعدی وباحضور سارا پُلی می سازد.


سینمای ما-مهدی مهدوی نژاد :
پس از موقیت جهانی فیلم پینا(مستندی درباره رقص که کاندید اسکار هم شد)، گارگردان آن ویم وندرس تصمیم دارد تا پروژه بعدی "همه چیز خوب خواهد بود “را سه بعدی بسازد. این فیلم بر اساس داستانی اورژینال از فیلم نامه نویس نروژی اولاف یوهانسون خواهد بود.
وندرس در مصاحبه ای اختصاصی اظهار داشت :«من همیشه فکر خودم را بسط می دهم و به فیلم نامه تبدیل می کنم ولی نوشته اولاف یوهانسون چیز دیگری است و در همان نگاه اول یک عشق خالص بود.
فیلم درامی خانوادگی خواهد بود و در مونترال و کبک کانادا فیلمبرداری خواهد شد.این فیلم ممکن است با هیچ یک از فیلم های قبلی من به جز «دوست آمریکایی »شباهتی نداشته باشد.
وندرس همچنین اشاره می کند که فیلم "همه چیز خوب خواهد بود" در مراحل میانی انتخاب بازیگران است و تا به حال تنها سارا پُلی برای بازی در فیلم انتخاب شده است.
وی می افزاید: فیلم پروژهای مشترک بین آلمان و کانادا خواهد بود و پخش جهانی آن همچون آثار قبلی ام با کمپانی هان وی خواهد بود.
«ما فیلم برداری را را همین امسال شروع می کنیم . در سال 2013 به پایان خواهیم رساند چون فیلم باید در فصل های مختلف سال فیلم برداری شود»
کمپانی آلمانی تهیه کننده فیلم neur road movies پشتیبانی مورد نیاز فیلم را از انجمن برلین-برندنبورگ و انجمن فدرال فیلم آلمان ( ffa ) دریافت کرده است.
وندرس هنگام صحبت در مورد چرایی تصمیم بر باقی ماندن در عرصه سه بعدی سازی ، یاداوری می کند : «البته که سه بعدی سازی یک ابزار فوق العاده برای یک فیلم مستند در مورد رقص بود ولی چالش امروز، استفاده از تکنیک سه بعدی برای یک فیلم داستانگو است.اما ما تمام مدت کار بر روی فیلم نامه به تکنیک سه بعدی فکر می کردیم و من کاملا مطمئنم که داستان و شخصیت ها به طور کامل در اختیار مدیوم سه بعدی قرار خواهند گرفت.
من بعد از «پینا »به شدت روی تکنولوژی سه بعدی تمرکز کرده بودم و بسیار مشتاق بودم که بدانم  این زبان جدید ما را به کجا هدایت خواهد کرد. این برایم سخت بود که تصور کنم ، به عقب برگردم و فیلم غیر سه بعدی بسازم.
او ادامه می دهد :البته این به معنای آن نیست که همه ی کارهای بعدی من هم سه بعدی خواهد بود.
حالا در این زمان وندرس شاهد تغییرات بزرگی در شیوه تهیه ی آثار سه بعدی بوده است. او در این رابطه میگوید : در پینا ما با بسیاری از وسایل کار میکردیم که دست ساز بودند و خودمان آن ها را برای اولین بار طراحی کرده بودیم. اگربه خاطر بیاورید از پاییز 2009 تا تابستان 2010 فیلمبرداری به طول انجامیدیعنی در اولین روزهای دوران سه بعدی سازی.
اما این روزها ما با موقعیت تکنیکی کاملا متفاوتی رو به رو هستیم.

منبع : سینمای ما



به روز شده در : دوشنبه 1 خرداد 1391 - 11:51

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com