قهرمان اصلی پروژه بدون نام ‌بليد رانر ‌ زن است/ حضور هریسون فورد در قسمت دوم فیلم منتفی است :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       جمعه 12 خرداد 1391 - 21:38         

               



ریدلی اسکات خبر پیش‌تولید قسمت دوم «بلید رانر» را تاييد كرد

قهرمان اصلی پروژه بدون نام ‌بليد رانر ‌ زن است/ حضور هریسون فورد در قسمت دوم فیلم منتفی است

سينماي ما- دومین قسمت فیلم آینده‌نگرانه و علمی تخیلی «بلید رانر» blade runner جلوی دوربین می‌رود. پس از پخش شایعات مختلف درباره احتمال تولید این فیلم، بالاخره ریدلی اسکات خبر تولید آن را به صورت رسمی تائید کرد. نکته مهم در رابطه با اين قسمت «بلید رانر» این است که قهرمان اصلی قصه آن یک زن خواهد بود و نه یک مرد. این اظهارات ریدلی اسکات باعث شد تا رسانه‌های گروهی بنویسند احتمال حضور هریسون فورد در قسمت دوم فیلم کاملا منتفی است.

تهیه‌کنندگان «بلید رانر» از همیتون فانچر نویسنده فیلم‌نامه نسخه اصلی دعوت کرده‌اند تا کار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم را انجام دهد. قسمت دوم فیلم هنوز نام مشخصی ندارد و فعلا از آن به عنوان پروژه بدون نام «بلید ‌رانر» اسم برده می‌شود.

تا به حال این نکته مشخص شده است که قصه قسمت تازه این مجموعه فیلم، چند سال پس از پایان ماجراهای اولین قسمت آن رخ می‌دهد. اسکات به خبرنگاران گفته کار پیش‌تولید فیلم از هفته قبل بدون سروصدا و جنجال شروع شده و قرار نیست ساخت آن با هیاهو همراه باشد. وی هم‌اکنون مشغول تست گرفتن از تعدادی از بازیگران جوان زن سینماست، تا یکی از آن‌ها را برای ایفای نقش اصلی انتخاب کند.

این فیلم‌ساز در رابطه با مونث بودن کاراکتر اصلی قسمت دوم «بلید رانر» می‌گوید: «ما همیشه با زنانی قوی و مقاوم برخورد کرده و روبرو شده‌ایم که مایه تحسین‌مان شده‌اند. مادر خودم یکی از همین نوع زن‌‌هاست.» به همین دلیل، همیشه در فیلم‌هایم خواسته‌ام یک چنین شخصیت قوی و مبارزی را به عنوان کاراکتر اصلی در معرض دیده قضاوت تماشاگران بگذارم.»

قسمت اول فیلم سال 1982 اکران عمومی شد و شان‌یانگ بازیگر زن آن بود که نقش مقابل هریسون فورد را بازی کرد. این فیلم به زودی تبدیل به یک اثر کالت سینمایی شد و حال و هوایی کلاسیک پیدا کرد.

پس از نمایش عمومی «بلید رانر» و در طول دو دهه گذشته، بارها و بارها بحث تولید قسمت دوم آن مطرح شد اما این بحث‌ها در آن زمان به نتیجه‌ای نرسید.

منبع : فارس



       
به روز شده در : سه‌شنبه 9 خرداد 1391 - 4:34

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com