چه فیلمهای ضد گیشه ای تابستان امسال به نمایش عمومی درمی آید؟ خلاصه داستان+ گالری عکس :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       يکشنبه 11 تير 1391 - 6:31         

       



گزارش خواندنی هفت فیلم ضد گیشه تابستان امسال را از دست ندهید:

چه فیلمهای ضد گیشه ای تابستان امسال به نمایش عمومی درمی آید؟ خلاصه داستان+ گالری عکس

سینمای ما-یاس قانعی:تابستان، فصل فیلمهای به اصطلاح پاپ کورنی است.زمان نمایش فیلمهایی که بیشتر سرگرم کننده هستند وکمتر منتقد پسند.اما دراین فصل هم می توان فیلمهایی را یافت که به سینمای مستقل پهلو می زنند و بارِ فرم روایی و داستانی شان منتقدان را به تحسین وا می دارد .اما امسال تابستان قرار است با چند عنوان از این نوع فیلمها مواجه شویم.در گزارش متنی /تصویری که در پی می آِید با این فیلمها بیشتر آشنا می شویم:

تقدیم به رم با عشق(وودی آلن)
وودی آلن که یکی از پرکارترین و با اعتبارترین فیلم سازانِ جهان است ،مسرور از موفقیت« نیمه شب درپاریس» ، با فیلم اروپایی دیگری بازگشته است.این یکی به کاراکتر های عجیب و تجربیاتشان از عشق ،ازدواج و ... در شهر تاریخی رم می پردازد .در ضمن دراین فیلم وودی آلن نقش پدری را ایفا می کند که می خواهد دخترش را عروس کند. پس از« امتیاز» (2006،وودی آلن) این نخستین باری است که در این چند سال خیر وودی آلن را روی پرده می بییند.
در کنار وودی آلن،الن پیج،آلک بالدوین،پنه لوپه کروز ،روبرتو بنینی و.. نقش آفرینی می کنند.

جنگ نامرئی(کایربای دیک)
این مستند به واقعیت تکان دهنده در ارتش آمریکا می پردازد:به مساله همه گیر تجاوز در میان ارتشی های آمریکا .این مستند به داستان زندگی  تعدادی از زنان ارتشی می پردازد که قربانی تجاوز شده اند وبه دنبال اجرای عدالت هستند.پیش از نمایش این مستند وزیر دفاع امریکا  اعلام کرده است که در زمینه تحقیقات روی چنین پرونده هایی در ارتش تغییراتی ایجاد خواهد شد.

هیولاهای جنگل جنوبی (بنه زیتیان)
داستان آخر الزمانی زیتیان به پسر بچه ایی بومی وشش ساله می پردازد که به دنبال یافتن مادر گمشده اش است چراکه سلامت پدربزرگ او در خطرافتاده ا ست.در این سفر تغییراتی محیطی ایجاد می شود وهیولاهای افسانه ایی ا آزاد می شوند.این فیلم  در جشنواره ساندنس امسال برنده جایزه شد و جایزه دوربین طلایی جشنواره بین المللی کن امسال را برد.

با این والتس برقص (سارا  پولی)
بازیگر کودک  مجموعه مشهور  قصه های جزیره حالا به وزنه ایی در زمینه بازیگری وکارگردانی در سینمای مستقل تبدیل شده است.او در این فیلم میشل ویلیامز را در کسوت زنی ناراضی از زندگی زناشویی  به تصویر می کشد که باید تصمیم مهمی در زندگی شخصی اش بگیرد.علاوه بر میشل ویلیامز ، سث گوردن  و لوک کایربای نقش های اصلی را دارند.

قاتل جو(ویلیام فردکین)

متیو مکاناهی در جدیدترین فیلم ویلیام فردکین ،خالق فیلمهای مشهوری چون جن گیر نقش آفرینی کرده است.داستان قاتل جو درباره قتل،انتقام،طمع و مال دزدی است.
مردی با نام کریس اسمیت ونقش افرینی امیلی هریش اگر نتواند قرض اش را پس بدهد به قتل خواهد رسید. اسمیت قاتلی را با  نام جو کوپر (مکاناهی) استخدام می کند  تا مادرش را به قتل برساند واو بتواند بیمه عمر مادر را بگیرد.جو به خواهر کریس علاقه مند می شود و....

روبی اسپارکس(جاناتان دیتون)
کارگردان مشهور فیلم دوشیزه سان شاین این بار به سراغ داستان نویسنده ایی با ذهن بی نهایت خلاقش رفته است.نویسنده ایی خلاق ، کوین با بازی پال دانو به شخصیت خیالی روبی اسپارکس (زویی کازان) می اندیشد.کم کم او به این شخصیت خیالی علاقه مند می شود و روبی بر او ظاهر می شود حالا باید کوین تصمیم بگیرد که چه کند.

تابستان رد هوک(اسپایک جونز
)
کارگردان رنگین پوست اسپایک جونز بازهم با داستانی وقایع نگارانه از  شهربروکلین ،تابستان امسال به سینماها می آید.تابستان رد هوک که در بخش رسمی جشنواره فیلم ساندنس امسال رقابت می کرد درباره پسری رنگین پوست فلیک رویال(جولس براون)  واز طبقه متوسط  اهل شهر آتلانتا است که برای  برنامه تابستانی رد هوک  به شهر بروکلین می آید.او در بروکلین باید با پدربزرگ مبلغ مذهبی اش اینوچ روس(کلارک پیترز) زندگی کند اما فلیک با چز مورنینگ استار(تونی لیسیت )آشنا می شود که زندگی اش رنگ دیگری می گیرد.

منبع : سینمای ما



       
       
به روز شده در : پنجشنبه 8 تير 1391 - 18:13

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com