آیا مارک وب کارگردانی قسمت دوم مرد عنکبوتی شگفت انگیز را برعهده می گیرد؟ :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       يکشنبه 15 مرداد 1391 - 8:14         

                       



کارگردان قسمت دوم «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» مشخص شد

آیا مارک وب کارگردانی قسمت دوم مرد عنکبوتی شگفت انگیز را برعهده می گیرد؟

سینمای ما- احتمال زیادی وجود دارد «مارک وب» کارگردان «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» برای ساخت دومین قسمت آن هم با تهیه‌کنندگان این فیلم همکاری کند.
 این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چند هفته قبل رسما اعلام شد، وی هیچ همکاری با قسمت دوم این اکشن ابرقهرمانانه نخواهد داشت.
قبل از این، مارک وب گفته بود قصد دارد فیلم دیگری را برای شرکت مستقل فیلم‌سازی فوکس سرچلایت جلوی دوربین ببرد.
به همین دلیل، وی درگیر کاربر روی پروژه دیگری می‌شد و امکان همکاری با عوامل تولید «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز2» را پیدا نمی‌کرد.
اما حالا خبر می‌رسد او برنامه کاری خود را به گونه‌ای تنظیم کرده که بتواند کارگردانی هر دو فیلم را انجام دهد و با این کار، هر دو شرکت فیلم‌سازی سونی و فوکس سرچلایت را خوشحال کند.
مارک ‌وب که هنوز قرارداد کارگردانی دومین قسمت «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» را با شرکت سونی امضا نکرده، می‌گوید فیلم شرکت فوکس سرچلایت را زودتر از زمان تعیین شده جلوی دوربین می‌برد.
او قبل از این کمدی مستقل اجتماعی «500 روز تابستان» را برای این شرکت کارگردانی کرده و قرارداد ساخت یک فیلم دیگر را هم با آن‌ها دارد.
مسئولان این شرکت که از همکاری با وب (و همچنین موفقیت خوب انتقادی و مالی فیلم خود راضی هستند) قبول کرده‌اند فیلم مشترک جدیدشان، زودتر وارد مرحله تولید شود.
مسئولان شرکت سونی قبل از این گفته بودند قصد انتخاب کارگردانی تازه‌ای را برای اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه خود ندارند.
آن‌ها اعلام کرده بودند مایل هستند مارک وب اجرای این امر را به عهده بگیرد و تا زمان آزاد شدن وقت وی، منتظر او خواهند ماند.
شرکت سونی ماه قبل و هم زمان با اعلام خبر تولید «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز 2» تاریخ دوم ماه مه سال 2014 را زمان رسمی اکران عمومی آن اعلام کرد.
جیمز واندربیت فیلم‌نامه این فیلم را نوشته و در حال حاضر تیم دو نفره روبرتو اورچی و آلکس کورتزمن در حال دوباره‌نویسی آن هستند.
قسمت اول فیلم که به احیای مجموعه فیلم «مردعنکبوتی/ اسپایدر من» پرداخت در اکران عمومی خود در سراسر جهان 553 میلیون دلار فروش کرد.

منبع : فارس



به روز شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 18:28

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com