«اطلس ابر» پر بازیگر و مدعی اسکار 2013 :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       شنبه 15 تير 1392 - 8:22         

               



برای نخستین بار بخوانید:گپی کوتاه با تام تیکور و اندی و لانا واچوفسکی+سه عکس جدید

«اطلس ابر» پر بازیگر و مدعی اسکار 2013

سینمای ما-یاس قانعی: چند روز پیش بود که  تصاویر تست گریم بازیگرا ن اصلی فیلم جاه طلبانه «اطلس ابر» برای نخستین بار انتشار یافت و در بخش جهان سایت سینمای ما نیز منعکس شد.امروز سه عکس از صحنه های فیلم انتشار یافته است. اطلس ابر فیلم جاه طلبانه ی تام تیکور واندی ولانا واچوفسکی با مدت زمان دوساعت و پنجاه دقیقه از بیست وششم ماه اکتبر به نمایش عمومی درخواد آمد. اطلس ابر برگرفته از کتاب دیوید میچل است که دارای ماجراجویی ،طنز،حادثه ، رومانس و... خواهد بود.این فیلم پربازیگر است.تنها فهرست بازیگران کافی است که منتظر دیدن این فیلم باشیم :تام هنکس،هالی بری ،هیو گرانت،سوزان ساراندون،جیم برادبنت،هوگو ویوینگ،جان استرجس، بن ویشا و....
اما گپ کوتاه با تام تیکور،اندی و لانا واچوفسکی را در ادامه بخوانید:

-شما سه نفر چگونه با هم آشنا شدید؟
تام: سال2002  شنیدم که واچوفسکی ها دنبال آهنگساز برای دوقسمت آخر ماتریکس هستند.می دانید که من آهنگساز هم هستم.پس با انها تماس گرفتم و گفتم شما دنبال ترک موسیقی هستید؟چرا با هم ملاقات نکنیم؟
لانا:ما پس از شامی که در کنار تام خوردیم برایش گل فرستادیم چون از گپ زدن درباره سینما با او به شدت هیجان زده شده بودیم.عشق در نخستین نگاه اتفاق افتاده بود.سپس دنبال همکاری در پروژه ی مشترک بودیم که پیشنهاد ساختن اطلس ابر به ما شد.

شما فیلم سازانی شبیه هستید؟
تام تیکور:
هر سه ما علاقه مند به موضوعاتی  هستیم که وجه انتزاعی دارند.
لانا:بدو لولا بدو از معدود فیلمهایی بود که پس از تماشایش از سالن سینما بیرون آمدم دوباره بلیط خریدم و به سالن برای تماشای دوباره اش برگشتم.

شما سه نفر درنگارش فیلمنامه اطلس ابر و کارگردانی اش با هم مشارکت داشتید. و با دو گروه مختلف فیلمبرداری انجام دادید.چطور تقسیم وظایف کردید؟
لانا-
ما تک تک دیالوگ ها را با هم نوشتیم.با هم درباره فیلمبرداری تصمیم گرفتیم.برنامه ریزی انجام دادیم.و تک تک فریمها را با هم تدیون کردیم.هر زمان هم که توانستیم فیلمبرداری صحنه ها را به اتفاق انجام دادیم.

منبع : سینمای ما



       
به روز شده در : سه‌شنبه 24 مرداد 1391 - 3:11

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com