آهنگساز مشهور سینمای هند و جهان و برنده دو تندیس اسکار«ای.آر.رحمان» برای فیلم جدید مجید مجیدی موسیقی می سازد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       سه‌شنبه 11 تير 1392 - 11:52         

                       



همکاری آهنگساز برنده اسکار با مجید مجیدی

آهنگساز مشهور سینمای هند و جهان و برنده دو تندیس اسکار«ای.آر.رحمان» برای فیلم جدید مجید مجیدی موسیقی می سازد


سینمای ما-«اِی.آر. رحمان» آهنگسازی که به خاطر ساخت موسیقی «میلیونر زاغه نشین» برنده اسکار شده بود،موسیقی فیلم تازه مجید مجیدی را می سازد.
در حالی که طبق پیش بینی ها بنا شده فیلمبرداری پروژه «محمد» به کارگردانی مجید مجیدی نهایتا تا پایان پاییز به اتمام برسد تازه ترین خبر درباره این پروژه انتخاب آهنگساز آن است.
آن طور که «بانی فیلم» خبر داده دست اندرکاران این فیلم با آهنگساز فیلم «میلیونر زاغه نشین» به توافق رسیدند تا ساخت موسیقی فیلم محمد (ص) را بر عهده بگیرد.
«آ. آر. رحمان» آهنگساز سرشناس هندی که برای موسیقی «میلیونر زاغه نشین» برنده دو جایزه اسکار (ترانه و موسیقی) شده با فیلمسازان سرشناسی در هالیوود نیز همکاری کرده است.
گفته می‌شود یک ایتالیایی اسکار گرفته نیز قرار است تدوین فیلم را انجام دهد.
عوامل پشت دوربین فیلم «محمد (ص)» از چهره‌های سرشناسی انتخاب شده‌اند که شاخص‌ترین آنها ویتوریو استرارو است که فیلمبرداری مطرح‌ترین فیلم‌های هالیوودی را بر عهده داشته و تاکنون 4 بار برنده اسکار شده است. به غیر از داریوش فرهنگ بازیگرانی چون محسن طنابنده، مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، مینا ساداتی و پانته‌آ مهدی‌نیا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
تازه‌ترین ساخته مجیدی روایت زندگی خاتم انبیا (ص) در مقطع پیش از تولد تا 12 سالگی ایشان است. این فیلم در مؤسسه سینمایی نور تابان تولید می‌شود و تهیه‌کنندگی آن را محمدمهدی حیدریان بر عهده دارد

منبع : عصر ایران به نقل از روزنامه بانی فیلم



به روز شده در : شنبه 1 مهر 1391 - 19:25

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com