تام کروز «ماموریت غیرممکن 4» را انجام می‌دهد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 13:7         

                       

تام کروز در «ماموريت غيرممكن 3»


تام کروز «ماموریت غیرممکن 4» را انجام می‌دهد

سینمای ما - پروژه سینمایی «ماموریت: غیر ممکن 4» که زمانی غیر ممکن به نظر می‌رسید، با توافق جی جی آبرامز و تام کروز برای اکران در سال 2011 آماده می‌شود.

هالیوود ریپورتر اعلام کرد آبرامز سه سال پیش روی صندلی کارگردانی «ماموریت: غیر ممکن 3» نشست که با بازی کروز در اکران تابستان 2006 حدود 395 میلیون دلار در بازار بین‌المللی فروخت. اما سه ماه پس از آغاز اکران این فیلم همکاری 14 ساله کروز با استودیو پارامونت به پایان رسید و ادامه «ماموریت: غیر ممکن» در هاله ابهام فرورفت.

كمپاني پارامونت كه امتياز توليد نسخه‌هاي سينمايي اين مجموعه موفق كلاسيك تلويزيوني را دارد پيش توليد قسمت چهارم آن را شروع كرده است. شركت فيلم‌سازي تام كروز كه تهيه‌كننده مشترك اين مجموعه فيلم است براي توليد قسمت جديد آن چراغ سبز داده است. به اين ترتيب تماشاگران سينما در حوالي تابستان سال 2011 بايد منتظر اكران عمومي اين فيلم باشند.

همكاري مجدد كروز با پارامونت باعث تعجب بسياري از اهل هنر شده است زيرا شركت فيلم‌سازي او در آگوست سال 2006 تمام همكاري‌هاي سينمايي خود را با اين كمپاني قطع كرد. اين همكاري مشترك پس از 14 سال فعاليت در توليد كارهاي مختلف سينمايي به پايان رسيد.
اما از آن‌جا كه توليد نسخه‌هاي سينمايي «ماموريت غيرممكن» متعلق به هر دو طرف -هم پارامونت و هم كروز- است براي ساخت قسمت جديدي از آن، دو طرف مجبور به همكاري با يكديگر هستند.

هنوز زماني براي شروع فيلم‌برداري قسمت جديد فيلم اعلام شده است. مهم‌ترين دليل جدول شلوغ كاري كروز است كه حداقل بايد در پنج فيلم جديد نيز بازي كند.

دو قسمت اول این مجموعه به ترتیب 452 و 545 میلیون دلار در دنیا فروختند و به این ترتیب عملکرد کلی «ماموریت: غیر ممکن 3» یک ناامیدی نسبی بود. گرچه ابتدا به نظر می‌رسید مدیران پارامونت قصد دارند این مجموعه را با استفاده از ستاره‌ای جوانتر ادامه دهند، اما توافق اخیر آبرامز و کروز می‌تواند وجهی تازه به این ماجرا بدهد.

از آبرامز این روزها فیلم سینمایی «سفر ستاره‌ای» روی پرده سینماهای جهان است که بدون داشتن ستاره‌ای سرشناس در شش هفته توانسته 335 میلیون دلار در بازار بین‌المللی بفروشد. در هر حال، این فیلمساز فعلا قصد ندارد روی صندلی کارگردانی «ماموریت: غیر ممکن 4» بنشیند و شاید تام کروز هم تصمیم بگیرد در نقش اتان هانت نقشی فرعی در فیلم داشته باشد.

اما نباید این نکته را هم نادیده گرفت که بازیگر سرشناس هالیوودی همچنان در دنیا ستاره‌ای محبوب است. در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد فیلم سینمایی «والکری» ساخته برایان سینگر با بازی او بتواند با وجود انبوه نقدهای منفی منتقدان عملکردی قابل قبول در گیشه داشته باشد، فیلم 200 میلیون دلار در دنیا فروخت.

هریسن فورد و بروس ویلیس دو ستاره پا به سن گذاشته هالیوودی در سال‌های اخیر با حضور در قسمت‌های چهارم مجموعه‌های «ایندیانا جونز» و «جان‌سخت» نشان دادند می‌توان در سنین 70 و 70 سال هم نقش‌های اکشن بازی کرد. اما تام کروز فقط 46 سال سن دارد و تصور اینکه او نتواند از پس نقش اتان هانت «ماموریت: غیر ممکن 4» برآید، کمی دور از ذهن است.

آبرامز این روزها مشغول کار روی دنباله «سفر ستاره‌ای» است که برای پخش در سال 2011 آماده می‌شود. ضمن اینکه تولید پروژه «افتخار صبح» را هم با بازی فورد، ریچل مک‌آدامز و دایان کیتن در برنامه دارد. کروز هم به احتمال زیاد در فیلم جدید دیود کراننبرگ که یک تریلر اکشن است با دنزل واشینگتن همبازی خواهد بود.

منبع : خبرگزاري مهر و فارس



به روز شده در : جمعه 29 خرداد 1388 - 12:2

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com