بهترین بازیگران امسال جشنواره کن ،از نگاه منتقدان فرانسوی :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       پنجشنبه 11 خرداد 1391 - 8:58         

                       



آخرین نظر منتقدان فرانسوی پیش از آغاز مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن 2012

بهترین بازیگران امسال جشنواره کن ،از نگاه منتقدان فرانسوی

سینمای ما-یاس قانعی:در حالی که چند ساعتی به شروع مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کن باقی نمانده است .برخی از منتقدان فرانسوی بخت لئوس کاراکس «موتور های مقدس» را برای گرفتن نخل طلای امسال بالا می دانند. اما دیگر فیلمهایی که عوامل شان قطعا امشب دست خالی مراسم را ترک نخواهند کرد،عبارتند از:«زنگار و استخوان» ساخته ژاک اودیار ،منتقدان  ماریون کوتیار و ماتیاس شون آرتس را از مدعیان جدی در رشته بازیگری می دانند.
«عشق» ساخته میشائیل هانکه ،منتقدان نقش آفرینی ژان لوی-ترینتیان و امانوئل ریوا را هم در این فیلمِ با موضوع عشق وکهن سالگی ستایش کرده اند .
در فیلم «موتور های مقدس» نقش آفرینی دنیس لاوان مورد تایید منتقدان بوده است. عده ایی از منتقدان فرانسوی نقش افرینی ایزابل هوپر را در «کشوری دیگر» شایسته بردن جایزه می دانند.«گل» ساخته جف نیکولز از آخرین فیلمهای نمایش درامده در بخش مسابقه است که عده ایی احتمال می دهند این فیلم هم بی نصیب از جایزه نماند. مد میکلسن بازیگر «شکار» ساخته توماس وینتربرگ از مدعیان جدی جایزه بهترین بازیگر مرد است.گویا فیلمنامه تازه وبدیع وینتربرگ هم در رشته فیلمنامه مورد تحسین است.همینطور فیلمنامه فیلم جدید کن لوچ «سهم فرشتگان» که در ژانر کمدی است و بسیار خوش بینانه به زندگی نگاه می کند. ازمیان ستارگان مشهور ،نقش آفرینی نیکول کیدمن(خبرنگار)،براد پیت(آن ها را با ملاطفت بکش) و رابرت پتینسون(کاسموپولیس) مورد تحسین قرار گرفته است. در آخرین نگاهی که عده ایی از منتقدان فرانسوی به فیلمها داشته اند دیگر حرفی از فیلم جدید کریستین مونگیو«ان سوی تپه ها» به میان نیامده است.گویا فیلم هایی که در روزهای آخر به نمایش درآمده کمی معادلات را به هم ریخته است از جمله فیلم لئوس کاراکاس. اخرین فیلمی که امشب به روی پرده خواهد رفت «ترز د » آخرین فیلم کارگردان ِ فقید کلود میلر و با نقش آفرینی آدره توتو خواهد بود.

منبع : سینمای ما



به روز شده در : يکشنبه 7 خرداد 1391 - 17:19

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com