کریستفر نولان:من لیگ عدالت را نخواهم ساخت/با سلحشور تاریکی بر می خیزد برداشت ما از شخصیت بتمن تمام می شود :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       جمعه 27 مرداد 1391 - 4:23         

                       



کریستفر نولان لب به سخن گشود:

کریستفر نولان:من لیگ عدالت را نخواهم ساخت/با سلحشور تاریکی بر می خیزد برداشت ما از شخصیت بتمن تمام می شود

سینمای ما-مهناز اسماعیلی:سرانجام کریستفر نولان خیال همه را راحت کرد و به شایعات پایان داد.او گفت که تصمیم ندارد کتاب ابر قهرمانانه «لیگ عدالت» را به فیلم تبدیل کند.کتاب مصور لیگ عدالت را انتشارت «دی.سی. کامیکز» منتشر کرده و شخصیت های محبوبی چون بتمن،سوپرمن،زن ولگرد،مارتیان منهانتر،گرین لنتر را گردهم می آورد تا با یک شیطان صفت به مبارزه بپردازند.
در ادامه او درباره سلحشور تاریکی برمی خیزد گفت:«با پایان یافتن این قسمت کارما هم با بتمن تمام شد.این قسمت پایان برداشت ما از شخصیت بتمن است.... نکته جالب این است که شخصیت بتمن برای نسل های آینده جاودانه می ماند تا آنها او را از نو تفسیر کنند.این به کمپانی برادران وارنر بستگی دارد که می خواهد در آینده با این شخصیت چه کند.»
« ما حرف های مان را درباره بتمن در این سه گانه زده ایم و من درنظر ندارم تا فیلمهای بتمن بیشتری بسازم.قطعا درگیر پروژه ی لیگ عدالت نشده ام..»
نولان در ادامه می افزادید که شاید این شایعه به دلیل تهیه مرد آهنی توسط او باشد.در سال 2007 کمپانی برداران وارنر و دی .سی کامیکز تصمیم گرفتند کتاب لیگ عدالت را با نقش افرینی آرمی همر(بتمن) و دی .جی کوترونا(سوپرمن)بسازند اما این اتفاق نیافتاد.پس از موفقیت انتقامجویان گویا تمامی کمپانی ها در جست و جوی یافتن کتاب های مصور محبوب برای تبدیل کردنش به فیلم هستند.

منبع : سینمای ما



به روز شده در : سه‌شنبه 20 تير 1391 - 18:48

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com