«رابرت دنیرو» بازیگر و تهیه‌کننده فیلم اول رایان گاسلیک :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       جمعه 29 دي 1391 - 13:26         

                       



همکاری دو بازیگر محبوب نسل دیروز و امروز

«رابرت دنیرو» بازیگر و تهیه‌کننده فیلم اول رایان گاسلیک

سینمای ما-رایان گاسلیک بازیگر تازه وارد سینمای غیرمتعارف به دعوت رابرت دنیرو پشت دوربین سینما قرار می‌گیرد تا اولین فیلم سینمایی خود را با حضور خود او کارگردانی می‌کند.
 این بازیگر مورد علاقه منتقدان سینمایی برای اولین فیلم سینمایی خود در مقام کارگردان به سراغ یک افسانه تلخ و تاریخ شاه پریان رفته است.
فیلمی که گاسلیک به عنوان کارگردان جلوی دوربین می‌برد، «چگونه یک هیولا را بگیریم» نام دارد که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خود او ساخته می‌شود.
رابرت دنیرو و چند تهیه‌کننده مستقل سینمای غیرمتعارف تهیه‌کنندگان اصلی این درام تلخ اجتماعی هستند و کریستینا هندریکز نقش اصلی آن را بازی می‌کمند.
خود رابرت دنیرو هم قرار است به عنوان بازیگر میهمان، نقش غیرمتعارف و کوتاهی در این درام تلخ اجتماعی بازی کند.
رایان گاسلیک یکی از تهیه‌کنندگان «چگونه یک هیولا را بگیرم» نیز هست، ولی خودش به عنوان بازیگر در آن بازی نخواهد کرد.
کلید فیلم‌برداری فیلم اوایل فصل بهار سال 2013 زده می‌شود و برای فصل اسکاری نمایش فیلم‌های سینمایی در پاییز همین سال آماده خواهد شد.
خط اصلی قصه که گفته می‌شود حال و هوایی سوررئالیستی دارد، در شهری اتفاق می‌افتد که به تدریج در حال محو شدن است و یک مادر جوان تنها را در راس ماجراهای خود دارد.
این زن که همسرش او را ترک کرده، با دو فرزند خود در این شهر زندگی می‌‌کند. او به زودی سر از یک دنیای زیرزمینی سیاه اما فانتری درمی‌آورد.
این اتفاق در زمانی رخ می‌دهد که پسر نوجوان او یک جاده مخفی را کشف می‌کند که آن‌ها را به این شهر پنهان زیرزمینی راهنمایی می‌کند.
هنوز معلوم نیست در دل این قصه غیرمتعارف، رابرت دنیرو قرار است چه نقشی را بازی کند و تهیه‌کنندگان فیلم هم در این رابطه سکوت کرده‌اند.
اما گفته می شود نقش کوتاه او بسیار ویژه و خاص است و نقش تعیین‌کننده‌ای در قصه فیلم دارد

گاسلیک می‌گوید رابرت دنیرو و جورج کلونی مشوق‌های اصلی او برای ورود به دنیای فیلم‌سازی بودند و قول کمک و حمایت به وی داده‌اند.
این بازیگر سال قبل نقش اصلی درام سیاسی و افشاگرانه جورج کلونی را نام «نیمه مارس» را بازی کرد که بازی وی با تحسین منتقدان روبرو شد.
قبل از آن، وی با درام اجتماعی «رانندگی» مورد توجه منتقدان و دوستداران آثار مستقل و غیرمتعارف قرار گرفت. منتقدان بازی او در این فیلم را با بازی دنیرو در «راننده تاکسی» مقایسه کردند.
رایان گاسلیک فیلم «محلی پشت میخک ها» را در کنار برادلی کوپر و اوا مندس آماده نمایش می‌کند. تازه‌‌ترین فیلم او درام جنایتکارانه «دسته گنگسترها» است که بزودی به روی پرده سینمای جهان می‌رود.
این فیلم قرار بود ماه قبل اکران عمومی شود. اما حادثه تیراندازی کلرادو و وجود صحنه مشابهی در این فیلم، باعث شد تا تهیه‌کنندگانش نمایش عمومی آن را عقب بیندازند.
رایان گاسلیک از طرفداران سبک بازیگری رابرت دنیرو است و می گوید حضور او به عنوان تهیه کننده و بازیگر در فیلم اول او افتخار بزرگی برای وی به حساب می آید.

منبع : فارس



به روز شده در : جمعه 31 شهريور 1391 - 17:27

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com