ˈکودک افلیجˈ هالیوود،‌ عموزاده ˈآبراهام لینکلنˈ از آب در آمد :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       شنبه 13 مهر 1392 - 22:37         

                       



تام هنکس افشا می کند:

ˈکودک افلیجˈ هالیوود،‌ عموزاده ˈآبراهام لینکلنˈ از آب در آمد

سینمای ما-تام هنکسˈ بازیگر فیلم سینمایی ˈفارست گامپˈ به تازگی تایید کرده که اصل و نصبش به ˈآبراهام لینکلنˈ شانزدهمین رییس جمهور ایالت متحده آمریکا می رسد.
 این بازیگر 56 ساله که برای بازی در فیلم های ˈفارست گامپˈ و ˈفیلادلفیاˈ موفق به کسب جایزه اسکار شده، در فیلم تلویزیونی ˈکشتن لینکلنˈ که بر اساس کتاب پرفروش ˈبیل اورایلیˈ ساخته شده، به عنوان راوی حضور دارد.
ˈکشتن لینکلنˈ که قرار است برای نخستین بار سال آینده از شبکه ˈنشنال جئوگرافیکˈ پخش می شود، به تهیه کنندگی ˈریدلی اسکاتˈ و ˈتونی اسکاتˈ تولید شده است.
تام هنکس در این فیلم دو ساعته به عنوان روای، به بیان بخش های مهمی از تاریخ سیاسی آمریکا می پردازد.
ˈکشتن لینکلنˈ براساس کتاب ˈکشتن لینکلن: ترور تکان ‌دهنده‌ای که آمریکا را برای همیشه تغییر دادˈ ساخته شده و ˈبیل اورایلیˈ و ˈمارتین دوگاردˈ، گویندگان شبکه ˈفاکس نیوزˈ فیلمنامه آن را نوشته‌اند.
در این فیلم تلویزیونی، ˈبیلی کمپلˈ نقش آبراهام لینکلن و ˈجسی جانسنˈ نقش ˈجان ویکلی بوثˈ قاتل لینکلن را بازی می‌کنند.
در فیلم ˈکشتن لینکلنˈ برای اولین بار از اطلاعات آرشیوی طبقه بندی شده ˈسی.جی.آیˈ (اسناد محرمانه مربوط به خانواده های سلطنتی آمریکا) استفاده شده که تاکنون کسی آن را ندیده است.
تام هنکس برای نخستین بار حین مراسم تحلیف ریاست جمهوری ˈباراک اوباماˈ به این نکته اشاره کرده و گفته بود که از طرف پدر خود با مادر ˈآبراهام لینکلنˈ پیوند خویشاوندی دارد.
وی اکنون ‌به بهانه مشخص شدن زمان نمایش ˈکشتن لینکلنˈ در گفت وگو با رسانه ها بار دیگر تاکید کرده که وی در حقیقت سومین عموزاده ˈآبراهام لینکنˈ محسوب می شود.
تام هنکس در مورد اصل و نسب خود و ارتباطش با رییس جمهور پیشین آمریکا گفته، اعضای خانواده من با رصد شجره نامه خانوادگی از سه نسل قبل پیوند خویشاوندی با ˈآبراهام لینکنˈ داشته اند و خوشحالم که نقشی در این فیلم که بار دیگر نام ˈآبراهام لینکنˈ را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روسای جمهور ایالت متحده مطرح می کند ایفا می کنم.

سازمان فدرال ثبت احوال و پیگیری اصالت خانوادگی ایالت متحده نیز ارتباط خویشاوندی ˈتام هنکسˈ با ˈآبراهام لینکلنˈ را تایید کرده است.

ˈآبراهام لینکلنˈ شانزدهمین رییس جمهور آمریکا و به عنوان نخستین رییس جمهور حزب جمهوریخواه، توسط یک بازیگر تئاتر به نام ˈجان ویلکس بوثˈ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در 15 آوریل سال ۱۸۶۵ درگذشت.

منبع : ایرنا



به روز شده در : دوشنبه 3 مهر 1391 - 9:35

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com