کار دنزل واشنگتن راه افتاد، کشتی جاني دپ به گل نشست :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       جمعه 18 فروردين 1391 - 23:51         

                       

دنزل واشنگتن و کریس پاین


کار دنزل واشنگتن راه افتاد، کشتی جاني دپ به گل نشست

سینمای ما - درام اكشن «متوقف نشدني» به كارگرداني توني اسكات با حل مشكلات مالي خود، بزودي جلوي دوربين مي‌رود. نقش اصلي اين فيلم را دنزل واشنگتن بازي مي‌كند.

واشنگتن در حالي هم‌كاري خود را با اين پروژه شروع مي‌كند كه دو هفته قبل از بازي در اين فيلم كنار گذاشته شده بود.
اين بازيگر سياه پوست سينما قرارداد رسمي بازي در «متوقف نشدني» را امضا كرد. فيلم را دوست و هم‌كار قديمي واشنگتن يعني توني اسكات كارگرداني مي‌كند.
منابع نزديك به كمپاني‌ «فوكس قرن بيستم» (كه تهيه كننده فيلم است) مي‌گويند اسكات به تهيه كنندگان فيلم گفته بود اگر واشنگتن در فيلم بازي نداشته باشد، وي هم آن را كارگرداني نخواهد كرد.

مسئولان كمپاني فوكس پس از آن كه كار مشترك جديد واشنگتن و اسكات «گرفتن پلهام 1،2،3» در گيشه نمايش با شكست تجاري روبرو شد، تصميم گرفت واشنگتن را از اين پروژه كنار گذاشته و بازيگر ارزان قيمت‌تري را جايگزين او كند.
آن‌ها مي‌گفتند چرا بايد به واشنگتن دستمزدي كلان (حدود 25 ميليون دلار) پرداخت كرد، در حالي كه نام و حضور وي نمي‌تواند تضمين كننده فروش يك فيلم باشد؟
«متوقف نشدني» بدون احتساب دستمزد واشنگتن هم يك فيلم پرخرج است. قبل از اين قرار بود فيلم با هزينه‌اي 140 ميليون دلاري جلوي دوربين برود.
در شرايط فعلي، اين فيلم با هزينه‌اي كمتر از 90 ميليون دلار توليد خواهد شد.
گفته مي‌شود هم واشنگتن و هم اسكات براي اين كه فيلم بتواند به مرحله توليد برسد، دستمزدهاي خود را تا حد زيادي كاهش داده‌اند.

قصه فيلم درباره يك قطار افسار گسيخته است كه در حال حمل مقداري مواد شيميايي است .يك مامور خبره، از بيرون به داخل قطار فرستاده مي‌شود تا به كمك مسافران آن بيايد و بتوانند آن را در يك منطقه امن، متوقف كنند.

نقش مقابل واشنگتن را در اين فيلم كريس پاين بازي مي‌كند كه تابستان امسال فيلم علمي - تخيلي و موفق «سفرهاي ستاره‌اي / پيشتازان فضا» را روي پرده سينماها داشت. او در اين فيلم در نقش دوران جواني كاپيتان كرك (كاراكتر معروف و كلاسيك تلويزيوني) ظاهر شد.
در فيلم «متوقف نشدني» پاين نقش كنترل‌چي ساده قطار را دارد كه به كمك كاراكتر واشنگتن مي‌آيد.

«گرفتن پلهام 1،2،3» كه با هزينه‌اي بالاي 100 ميليون دلار تولد شد، نتوانست در نمايش عمومي خود در آمريكا حتي به فروش 50 ميليون دلاري دست پيدا كند.

اما از آن طرف كشتي جاني دپ به گل نشست! فيلم‌برداري فيلم جديد جاني دپ به دليل اين كه چراغ سبز توليد را دريافت نكرده است، به تعويق افتاد. اين فيلم «آقاي ليمپت باور نكردني» نام دارد كه توسط كمپاين برادران وارنر تهيه خواهد شد.
به جز اين فيلم چند كار ديگر اين بازيگر سرشناس هم وضعيت مشخصي ندارد و معلوم نيست چه زمانی توليد آان‌ها شروع مي‌شود.

«آقاي ليمپت باور نكردني» بر اساس قصه كتاب پرخواننده‌اي ساخته مي‌شود كه قبل از اين كوين لايما در سال 1964 نسخه ديگري از آن را كارگرداني كرده بود. كمدي فانتزي جديد دپ، با نگاهي به اين نسخه سينمايي ساخته خواهد شد.

مسئولان كمپاني برادران وارنر مي‌گويند در شرايط حاضر، كليد فيلم‌برداري فيلم تا زودتر از سال جديد ميلادي زده نخواهد شد.
رسانه‌هاي گروهي مي‌گويند جاني دپ قرار است در چند فيلم مطرح بازي كند، ولي هر يك از اين فيلم‌ها به دلايلي فعلا جلوي دوربين نخواهند رفت.
به گفته آن‌ها، دپ مثل كاراكتر خود در نسخه جديد سينمايي «آليس در سرزمين عجايب» ،بايد اوقات خود را به بطالت بگذارند.

قسمت چهارم «دزدان دريايي كارائيب» محصول كمپاني والت ديزني يكي ديگر از فيلم‌هايي است كه تكليف آن هنوز روشن نشده است.
خيلي‌ها (و از جمله نزديكان بازيگر) مي‌گفتند اين فيلم كار بعدي دپ در جلوي دوربين سينما خواهد بود و وي دوباره لباس كاركتر جك اسپارو دزد دريايي مهربان و دل نازك را بازي خواهد كرد.
ولي زماني كه ‌گور وربينسكي گفت پس از كارگرداني سه قسمت قبلي فيلم احساس خستگي مي‌كند و قسمت چهارم را كارگرداني نخواهد كرد، كشتي توليد اين فيلم به گل نشست.
كمپاني والت ديزني اين روزها به دنبال كارگرداني مناسب براي اين فيلم است، كاري كه احتمالا زمان زيادي مي‌برد.

از سوي ديگر، تهيه‌كنندگان «رنجر تنها» هم فعلا اين فيلم را جلوي دوربين نمي‌برند. آن‌ها مي‌گويند فيلم‌نامه فيلم نيازمند اصلاح است و دو فيلم‌نامه‌نويس جديد، اين روزها در حال كار بر روي آن هستند.
دپ در اين فيلم نقش تونتو كاركتر اصلي قصه را بازي خواهد كرد.
در عين حال،‌ توليد نسخه سينمايي «سايه‌هاي تاريك» هم با مشكلاتي روبرو شده است. فيلم كه نسخه بازسازي شده يك كار تلويزيوني است، همكاري مشترك جديد دپ با تيم برتن كارگردان است.

از جاني دپ چند هفته قبل «دشمن مردم» به روي پرده سينماها رفت كه توسط مايكل مان كارگرداني شده است.
او در اين فيلم - كه تا به حال در آمريكا 80 ميليون دلار فروش داشته است- نقش دن ديلينجر گنگستر جنجالي دهه بيست آمريكا را بازي مي‌كند.

منبع : خبرگزاري فارس



به روز شده در : جمعه 2 مرداد 1388 - 14:21

_pgprintthis |_pgsendthis |


اخبار مرتبط

نظرات

ملیکا
شنبه 3 مرداد 1388 - 19:26
7
موافقم مخالفم
 
جاني دپ جانشين هيث لجر
ببخشید با تمام احترامی که برای این سایت قائلم ولی باید بگم اطلاعاتتون درباره ی جانی دپ اصلا صحیح نیست! آقاي ليمپت باور نكردني!! یه چنین فیلمی تو imdb نیست و قرار هم نیست ساخته بشه!! سایه‌های تاریک هم به سال بعد موکول شده چون جانی دپ و تیم برتون دارن آلیس رو می سازن. رنجر تنها اسم اینم تا حالا نشنیدم و توی imdb هم نیست . مسأله ی دزدان دریایی کارائیب هم حل شد و جانی دپ هم در اون بازی می کنه ولی بیشتر نقش جک اسپارو به عهده ی زک افرونه چون قراره جوونیا ی جک رو بازی کنه

- دوست بسیار عزیز سلام. از دیدن وبلاگ خوب شما لذت بردم و به تمامی دوستان پیشنهاد می‌کنم مراجعه کنند. عکس‌های بسیار جذابی هم کار کرده بودید. اگر اطلاعات تازه‌ای از جانی دپ داشتید خوشحال می‌شویم در اختیار خوانندگان قرار دهیم. اما لطف کنید و مجددا به IMDB سر بزنید. یک لیست 15 تایی از فیلم‌های در دست کار جانی دپ گذاشته و نام هر دو فیلمی که نام بردید در آن‌جا ذکر شده (شماره 4 و 6. البته نام درست «رنجر» «رنجر تنها» هست که اصلاح کردیم.) درباره «دزدان دریایی کاراییب» هم کاملا درست گفتید. اطلاعات شما به روزتر هست! «سایه‌های تاریک» هم بعد از آلیس ساخته می‌شه و دپ بازی در آن را آرزوی زندگی‌اش عنوان کرده است. به خوانندگان عزیز پیشنهاد می‌کنم سری به سایت IMDB بزنند و از 20 (!) فیلم تازه که دپ در آن‌ها نقش‌آفرینی خواهد کرد مطلع شوند. بدون شک دپ این سال‌ها مطرح‌ترین و محبوب‌ترین ستاره سینما بوده است. در هر حال از اطلاع‌رسانی‌تان ممنونیم.
اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       



استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Copyright 2005-2010, cinemaema.com