کوئنتین تارانتینو: در فكر ساختن قسمت سوم «بیل را بکش» هستم /نقش جوناه هیل در «جانگوی آزاد شده» بامزه‌ترین شخصیتی‌ست که تا حالا نوشته‌ام :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       شنبه 23 آذر 1392 - 2:42         

                       



گزارش نشست با عوامل «جانگوی آزاد شده» برای علاقه‌مندان تارانتینو: فيلم تازه پیش‌درآمدی بر فیلم معروف «شفت» است؟!

کوئنتین تارانتینو: در فكر ساختن قسمت سوم «بیل را بکش» هستم /نقش جوناه هیل در «جانگوی آزاد شده» بامزه‌ترین شخصیتی‌ست که تا حالا نوشته‌ام

سینمای ما- مهناز اسماعیلی: طبق برنامهٔ از پیش مشخص شده، روز یکشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱: ۳۰ صبح به وقت محلی نشست «جانگوی آزاده شده» با حضور کوئنتین تارانتینو در حاشیه رویداد کامیک‌کان در شهر سن دیه گو برپا شد. از صبح زود علاقه مندان تارانتینو بیدار شده و خود را به پشت درهای بسته محل برگزاری رسانده بودند. تعداد علاقه‌مندان آن قدر زیاد بود که صد‌ها نفر نتوانستند به سالن برگزاری وارد شوند.

در این جلسه علاوه بر تارانتینو، جیمی فاکس و کری واشینگتن و کریستف والتس هم او را همراهی می‌کردند. ابتدا هشت دقیقه از فیلم «جانگوی آزاد شده» برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.‌‌ همان هشت دقیقه‌ای که کمپانی واینستاین (تهیه کننده) برای منتقدان در جشنواره فیلم کن امسال نمایش داد. در این نشست بسیاری از علاقه‌مندان فیلم‌های او می‌خواستند از وضعیت تولید قسمت سوم «بیل را بکش» بدانند. تارانتینو در پاسخ به آن‌ها محافظه‌کارانه جواب داد‌ و گفت که تولید قسمت سوم در حال بررسی است! و ادامه داد: «همیشه گفته‌ام که می‌خواهم ده سال برای قسمت سوم صبر کنم.» تارانتینو عامدانه از پاسخ صریح به این سوال امتناع کرد.

 او درباره جدید‌ترین فیلمش «جانگوی آزاد شده» اعتراف کرد که بخوبی آگاه است که با آتش بازی کرده و یک سفید پوست درباره تاریخ برده داری فیلم ساخته است. تارانتینو گفت‌ من تکلیفم را انجام داده‌ام:

 «درد ورنجی که به مردم این کشور روا شده، غیرقابل تصور است. جانگو نمی‌تواند بیچاره‌تر از آن‌چه در فیلم نمایش داده می‌شود باشد».
تارانتینو در ادامه فاش کرد که جوناه هیل نقشی را ایفا نکرده که قرار بود ساشا بارون کوهن بازی کند. ساشا بارون کوهن به دلیل قراردادی که با فیلم هوگو داشت نتوانست در «جانگوی آزاده شده» حضور پیدا کند و تارانتینو اعلام کرد که این نقش را کاملا از فیلمنامه حذف کرده است. جوناه هیل نقش دیگری در فيلم بر عهده داشته وبه قول تارانتینو «این بانمک‌ترین شخصیتی است که تاحالا نوشته‌ام.»

درپایان نشست تارانتینو از راز دیگری پرد بر داشت. رازی که معمولا در میان فیلمهای او نیست. او گفت: شخصیت کری واشینگتن اسم نامانوس بروتهیلدا ون شفت را دارد... او و جانگو صاحب فرزند پسری می‌شوند. این پسر خود صاحب پسری می‌شود و پسرپسر او هم صاحب پسری می‌شود این درخت زندگی ادامه دارد تا در دوران معاصر از نوادگان آن‌ها جان شفت متولد می‌شود.» با توصیفی که تارانتینو ارائه داد، جانگوی آزاد شده می‌تواند پیش‌درامدی بر فیلم معروف شفت باشد!
یکی دوساعت پیش این نشست به پایان رسید و هنوز عکس‌های نشست را هیچ سایتی منتشر نکرده است.




به روز شده در : دوشنبه 26 تير 1391 - 19:19

_pgprintthis |_pgsendthis |
چهره هفته
  •   کوئنتین تارانتینو: در فكر ساختن قسمت سوم «بیل را بکش» هستم /نقش جوناه هیل در «جانگوی آزاد شده» بامزه‌ترین شخصیتی‌ست که تا حالا نوشته‌ام
  •   از کفاشی تا بازیگری
  •   استفاده نكردن از فن‌آوري‌هاي روز احمقانه است
  •   دیوید فینچر
  •   مایکل جکسون 1958-2009
  •   دنزل واشنگتن
  •   شان پِن
  •   آل پاچينو
  •   موریس ژار
  •   لی ماروین
  • آرشيو

    نظرات

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       



    استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

    كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

    مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

     سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
    Copyright 2005-2010, cinemaema.com