لئوناردو دی کاپریو :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ما :: سينمای جهان
     صفحه‌اول     گزارش     گالري‌عكس     تبليغات     درباره‌ما     ارتباط‌ با ما     سينماي ما     
 
   
       پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 12:23         



لئوناردو دی کاپریو

گفت و گویی با بازیگر فیلم «جاده انقلابی»
مشخصه‌های ضدِقهرمان‌گونه‌ی فرانک را خیلی دوست دارم



ترجمه: خاطره آقائیان

سینمای ما - پیش درآمد: ریچارد یِاتس، رمان‌نویس آمریکایی، کار بر روی «جاده انقلابی» را در سال 1961 به عنوان اولین تجربه‌اش شروع کرد که ماجرای تلاش یک زوج جوان شهرک‌نشین برای یافتن جایگاه خود در دنیایی که زندگی می‌کنند بود. اگرچه رُمان در زمان خود مورد توجه و تحسین قرار گرفت، نیم قرن طول کشید تا حالا روی پرده برود. پروژه‌ی فیلم «جاده انقلابی» با حمایت کیت وینسلت در انگلستان که به طور اتفاقی نسخه‌ای از فیلمنامه همسرش سام مندز (کارگردان برنده‌ی اسکار برای فیلم «زیبایی آمریکایی» (1999)) را خوانده و پسندیده بود، شکل گرفت. مندز با دیدن اشتیاق همسرش برای ساخت این فیلم، او را با تشکر فراوان در این پروژه سهیم کرد. علی‌رغم تمامی تلاش‌های ناموفق این دو برای ساخت فیلم، با همراهی‌ همدیگر در این مسیر توانستند بی‌بی‌سی فیلمز را برای کمک در تولید فیلم متقاعد سازند. این خبر برای وینسلت از جهات متفاوت حادثه‌ای بزرگ تلقی می‌شد.
حالا سال‌ها از هم‌بازی شدن او با عنوان یک ستاره‌ و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار با لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «تایتانیک» (1997) می‌گذرد. لئوناردو در همکاری تازه‌شان در نقش فرانک ویلر با همسرش آپریل (وینسلت) در فضایی کاملا شبیه به شهرک‌های اطراف نیویورک در سال‌های 1950، زندگی مشترک‌شان را آغاز می‌کنند. زندگی این زوج جذاب ابتدا بسیار خوش و خرم به نظر می‌رسد اما به مرور زمان آنها از زندگی شهرک‌نشینی مأیوس می‌شوند و تصمیم به ترک آمریکا و مهاجرت به پاریس می‌گیرند. اما هنوز رویاهای‌شان یکی نیست و این همان علتی ست که زندگی مشترک‌شان را به ورطه‌ی نابودی می‌کشاند.


علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که انجام شد تا رمان ریچارد یاتس مورد اقتباس قرار بگیرد اما این اتفاق 50 سال طول کشید. این موضوع هیجان‌زده‌ات نکرد؟
- خوب این کار برای تبدیل شدن به فیلم، یک جنس ناجور بود. پس اینکه تا به حال تبدیل به فیلم نشده چیز عجیبی نیست. راجع به کتابش یک چیزهایی شنیده بودم، پدرم می‌شناختش. اما خودم هیچوقت رمان را نخوانده بودم. وقتی هم خواندمش فهمیدم چرا در طول همه‌ی این سال‌ها مردم توانسته‌اند با آن ارتباط برقرار کنند چون آنها داستان را با چند بازیگر در ذهن‌شان مجسم می‌کنند، مثل یک فیلم، همانطوری که خود یاتس در ذهن داشته -آن حس شکی که در همه‌ی ما هست و در کنار آن، حس اعتماد و اطمینانی که در ذهن‌مان می‌سازیم- همین است که از این داستان، یک رمان بواقع پست مدرن می‌سازد، حرکتی که از زمانه‌ی خودش پیش‌تر بود، در واقع داستان به انقلاب پساصنعتی آمریکا، همان جایی که بسیاری از ارزش‌های آمریکایی شکل گرفته‌اند، پرداخته است. جایی که نقش مرد و زن را در خانه به‌تصویر می‌کشد. این نقطه دقیقا همان جایی ست که هر دوی آنها در تلاش‌اند که بطور جداگانه از آن فرار کنند و به یک اصالت فردگرایانه برسند که البته جهان‌شمول‌تر هم هست.

تو تاکنون در نقش‌های بسیاری از این رویاپردازها ظاهر شده‌ای که البته پایان خوشی هم در انتظار هیچ‌کدام نبوده است. به نظر می‌رسد این یک دید "غیرآمریکایی" برای توست. عدم موفقیت در پایان کار ...

- این دقیقا همان نکته‌ی مهم در رابطه با رمان یاِتس است. این که در آن هیچ قهرمان مشخص و تمام و کمالی وجود ندارد. اگر هم باشد آن شخصیت کیت است چون او کسی است که قدرت ریسک‌پذیری برای هر کاری را دارد، هر آن چیزی که زندگی‌اش را به آن سمتی که می‌خواهد، هدایت کند. شخصیت من اصلا قهرمان نیست. او نمی‌تواند از محیطی که در آن محبوس شده فرار کند. نکته‌ی جالب در رابطه با ساختن این فیلم این بود که اینها مشکلات واقعی و مربوط به دوران خود هستند و اگر استودیویی فیلم را در زمانه‌ی کنونی می‌ساخت و پروژه را از سرخط آغاز می‌کرد، این زوج مجبور بودند یا این بخت‌آزمایی را ببرند یا هر دو با هم بمیرند. خوب در این مورد نمی‌توانست اینطور بشود ... در حال حاضر به ندرت فیلم‌هایی ساخته می‌شوند که به انسان‌هایی بپردازند که ستیزی طبیعی و به حق برای به دست آوردن شادی در زندگی‌شان داشته باشند.

پاریس برای فرانک و آپریل نمونه‌ی یک رویای ناتمام است. در زندگی خودت هم چیزی شبیه با آن داشته‌ای؟
- نه، نداشته‌ام. اگر داشتم برایم سرمنشأ همه چیز بود. جان لنون چه می‌گفت؟ "زندگی به مثابه‌ی اتفاقاتی ست که در حین برنامه‌ریزی‌های دیگر رخ می‌دهد." همیشه یک هدف غایی برای رسیدن وجود دارد. چه به آن برسید و چه نرسید در طی مراحلی که برای رسیدن به آن سپری می‌کنید می‌توانید از زندگی لذت ببرید. برای من، چیزی که پاریس برای خانواده ویلِر به ارمغان آورد مثل یک سراب در بیابان است. من فکر می‌کنم اگر آنها به پاریس هم می‌رفتند باز با همان مشکلات رو به رو می‌شدند، همان مشکلاتی که در حومه شهر داشتند.

و بازی کردن در نقش فرانک مثل فاصله گرفتن از خودت است.
- بله، در بیشتر نقش‌هایم تا آن زمان در قالب یک قهرمان، حامی مظلومین، و یا جنگجویی که برای اثبات یک سری حقایق به خودش در تلاش است، ظاهر شده بودم.

فرانک مثل هیچ‌کدام از آنها نیست. او جذاب و نترس است اما زیاد هم دچار اشتباه می‌شود و این وجه تاریک شخصیت اوست.
- من مشخصه‌های ضدقهرمان‌گونه‌ی او را خیلی دوست دارم. فکر می‌کنم حس دلسوزی در این فیلم از یک شخصیت به سمت شخصیت دیگر در حال تغییر است. یک لحظه دل‌تان برای یکی از آن‌ها می‌سوزد و لحظه‌ی برای دیگری. نکته‌ی ناراحت‌کننده این‌جاست که یک لحظه از آنها کاری بنا به اصول اخلاقی سر می‌زند و لحظه‌ی بعد کاری رقت‌انگیز. این است که شما هیچوقت نمی‌فهمید کجا می‌توانید احساسات‌تان را منسجم کنید و همین است که هنر را جذاب می‌کند. فرانک توانایی، اشتیاق و شجاعت اخلاقی برای بدست آوردن شانس‌هایش را ندارد. او محصول محیط اطرافش است و در آخر فیلم است که متوجه می‌شود همانی است که هست. او مثل آپریل نیست، اهل ریسک کردن برای پیشبرد زندگی به سمت رویاهایش نیست و این چیزی حیرت‌انگیز است. به عنوان یک بازیگر کمتر پیش می‌آید با چنین موردهایی مواجه شوی. این‌که بتوانی ابزاری بیابی برای بازی کردن چنین شخصیتی.

و فکر نمی‌کنی سرمایه‌ی انگلیسی بود که از این پروژه فیلمی موفق ساخت؟
- البته امکان دارد. خیلی شک دارم که به یقین بگویم که این... مطمئنا. چون جرقه‌ای که این نوع سوژه‌ها به ذهن می‌زنند، جرقه‌ای از نوع فضاهای مدرن است، خوب، در این موردها قضیه کمی متفاوت است. به ندرت فیلمی به چنین داستان ساده‌ای می‌پردازد، اگرچه خودش ساده هم نیست. اتفاقا مضمون پیچیده‌ای دارد اما هیچ داستان فاجعه‌برانگیزی در فیلم اتفاق نمی‌افتد.

تو یک شرکت تولید فیلم از خودت داری پس باید بدانی که تلاش برای جذب چنین بازیگرهایی ممکن است خیلی گران تمام شود و پروژه را زمین بگذارد.
- این بزرگترین چالش است. وقتی به تو برای یک سوژه‌ی خوب پیشنهادی می‌شود واقعا دشوار است. خیلی سخت است. بحث سر افتضاح شدن اوضاع نیست اگرچه ممکن است کمی اوضاع را به هم بریزد. شاید... می‌دانی؟ پروژه‌هایی شبیه به این یا فیلم‌هایی با مضمون‌های خاص شبیه به این فیلم کم هستند. شاید در این بازه‌ی زمانی تعداد بیشتری از استودیوها دنبال چنین سوژه‌هایی باشند، کمی بیش از چندین سال گذشته، تا شاید بتوانند الگوهایی از آن‌ها بیرون بکشند و فرم‌هایی را پدید بیاورند که خودشان می‌دانند فروش بهتری خواهد کرد. اما خودت می‌دانی که داشتن یک شرکت تولید فیلم و تبدیل شدن به بخشی از مسیری که در آن بسیاری از فیلم‌های موفق ساخته یا اقتباس می‌شوند خیلی سخت است. این که در نهایت با فیلمی مواجه شوی که خوب از آب در نیامده باشد. مواجه شدن با یک فیلم‌نامه‌ی خوب هم خودش کار سختی است.

کار کردن با کارگردانی که در زمینه‌ی تأتر بسیار باتجربه است به این معناست که تو وقت بیشتری برای کنکاش راجع به شخصیت‌ها و شرایط‌شان داشتی؟
- بله کاملا و این موقعیتی است که سام مندز پدید آورد. پس‌زمینه‌ی فکری تأتری سام و توانایی‌اش در کارکردن در سطحی بسیار جذاب با بازیگرها برآن صحه می‌گذارد. او به خوبی می‌داند چگونه سوال‌های اساسی و تیزبینانه‌ای از بازیگرها بپرسد و کاری که ما توانستیم بکنیم این بود که آن را در مراحل پی در پی بگیریم. چیزی که به‌ندرت در فیلم‌ها اتفاق می‌افتد و علت اصلی‌اش این است که سام اصرار زیادی برای آن داشت. بسیاری از عوامل ساخت یک فیلم در رابطه با شما به عنوان یک بازیگر این است که ویژگی‌ها و تمایلات شخصیتت را به خوبی بشناسی. وقتی که قبل از آغاز کار هفته‌هایی برای این کار وقت داشته باشی و تزلزل‌های احتمالی آن را برطرف کنی و یا اینکه برای سوال‌هایی که راجع به آن شخصیت داری جواب‌هایی پیدا کنی و آنها را در حدی مناسب و گسترده مورد بحث قرار دهی، خوب بسیار سودمند است. و در ورای همه‌ی اینها بازشناسی تک تک اجزای زندگی شخصیت در طول ماه‌هاست. اینکه با شروعش شروع کنی و در پایان آن را خاتمه دهی. کاش همه‌ی فیلم‌ها همینطور ساخته می‌شدند.

بعد از «تایتانیک» تلاش‌های زیادی شد تا تو و کیت باز هم در کنار هم ظاهر شوید.
- بله در طی این سال‌ها چندین پروژه بوده است. فیلم‌های متفاوتی به ما پیشنهاد می‌شد. فیلم‌هایی که بعد از پیشنهاد شدنش ما با هم تماس می‌گرفتیم و به هم می‌گفتیم: "نظرت چیست؟" اما هر دوی ما اساسا می‌دانستیم که دوست نداریم وارد حیطه‌ای شبیه به «تایتانیک» شویم. البته این به آن معنا نیست که ما این فیلم را دوست نداریم. اما فقط می‌دانیم که خود را در ورطه‌ی تکرار انداختن کاری اشتباه است. پس زمانی که کیت کتاب را برایم آورد -کتابی که برای سالیان سال ذهنش را مشغول کرده بود- من سومین عنصر فیلم بعد از شوهرش بودم. در سه سکانس اول فیلم این دو شخصیت با هم درگیر می‌شوند و من از شدت عصبانیت دستم را به سقف ماشیم می‌کوبم. پس به حتم در رابطه‌ی میان آن‌ها مشکلی بوده؛ همین جا بود که با خودم فکر کردم این کار، کار جالبی از کار در خواهد آمد، چیزی متفاوت از کارهای قبلی‌ام. از هم پاشیدن یک رابطه و تلاش آدم‌ها برای حفظ عشقی که زمانی بین‌شان بوده، چیزی متفاوت از عشق‌های به وصال نرسیده‌ای که با مشکلات زیاد روبه‌رو بوده‌اند. همه‌ی این‌ها باعث شد که ما باز با هم باشیم.

منبع : سینمای ما



       
       
       
به روز شده در : سه‌شنبه 26 خرداد 1388 - 20:15

_pgprintthis |_pgsendthis |
گپ
  •   آل پاچینو: بیشتر بازیگران مثلِ سربازانِ پیر از رده خارج می‌شوند
  •   گفت‌و‌گو با آسا باترفیلد و کلویی مورتس
  •   مي‌دانم كه آدم خوش‌شانسي هستم
  •   جان تراولتا
  •   راسل کرو
  •   دنزل واشنگتن و تونی اسکات
  •   روی اندِرسون
  •   لئوناردو دی کاپریو
  •   میلی سیریوس
  •   سث روگن
  • آرشيو



    اخبار مرتبط

    نظرات

    اشکان آتشکار
    چهارشنبه 27 خرداد 1388 - 14:18
    6
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    توی این فیلم، حداقلش باید نامزد دریافت اسکار میشد

    فریبرز اتحادالحق
    چهارشنبه 27 خرداد 1388 - 15:11
    -1
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    مصاحبه خیلی خیلی خوبیه. این مصاحبه به خوبی نشون میده دی کاپریو به لحاظ شخصیتی و حتی به لحاظ فهم و شعور سینمایی چقدر نسبت به زمان تایتانیک پیشرفت کرده

    تورج کاوه
    چهارشنبه 27 خرداد 1388 - 15:39
    -6
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    "جاده انقلابی" فیلم محبوبم نیست اما لئوناردو دی کاپریو رو خیلی دوست دارم

    کیوان مجد
    چهارشنبه 27 خرداد 1388 - 17:20
    1
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو توی "جاده انقلابی" عالی ظاهر شده. نمی دونم چرا حتی نامزد هم نشد؟ نقش فرانک یکی از بهترین کارهای دی کاپریو و یکی از نقش های خیلی خوب این چنسال بود

    محمدرضا
    چهارشنبه 27 خرداد 1388 - 18:36
    2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو این چندسال اخیر خیلی خوب شده. من که خیلی دوستش دارم. توی "جاده انقلابی" یکی از بی نقص ترین بازی هاش رو انجام داده

    هستی
    پنجشنبه 28 خرداد 1388 - 14:27
    2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    لئوناردو رو خیلی دوست دارم

    پانته آ ایرانی نژاد
    شنبه 30 خرداد 1388 - 14:58
    -2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    به هر حال استعداد دی کاپریو قابل چشم پوشی نیست

    فرخشاد لیستر
    شنبه 30 خرداد 1388 - 15:12
    -2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو دیگر آن پسر خوش چهره و لوس و نُنُر«تایتانیک» و «رمئو و ژولیت» نیست. باید باورش کنید. همین متن مصاحبه نشان از پیشرفت این آقا پسر داره. اگر «جاده انقلابی« رو هم دیده باشین که دیگه اصلا بهش شک نمی کنید

    علیرضا دولتشاهی
    شنبه 30 خرداد 1388 - 18:16
    -5
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    همیشه ضدقهرمان ها نقش های دشواری برای بازیگران بوده اند. در کنار این دشواری جذاب هم هستند. نقش فرانک یکی از مشکل ترین نقش های دی کاپریو تا اینجای کاره

    کامی
    شنبه 30 خرداد 1388 - 18:37
    1
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو همیشه خوب بوده. حتی توی تایتانیک. حالا سنش بالاتر رفته خب معلومه که نمی تونه همش نقش هایی شبیه جک رو بازی کنه

    سیاووش
    يکشنبه 31 خرداد 1388 - 14:16
    -2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    "جاده انقلابی" فیلم مورد علاقه من نیست. اما الحق و الانصاف بازی کیت وینسلت و دی کاپریو عالیه

    آرمان هاکوپیان
    يکشنبه 31 خرداد 1388 - 17:11
    4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو خیلی زحمت کشیده تا به اینجا رسیده که اغلب سینمادوستان ازیش تعریف می کنن. این یعنی موفقیت

    صوفیا
    يکشنبه 31 خرداد 1388 - 17:56
    -8
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    هیچوقت بازی دی کاپریو و گلشیفته رو توی "مجموعه دروغ ها" فراموش نمی کنم. بازیش توی "جاده انقلابی" هم عالی بود

    فرهاد صمیمی
    يکشنبه 31 خرداد 1388 - 19:1
    3
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    بازی دی کاپریو توی "جاده انقلابی" آرزوی هر بازیگر جوانی هست. خیلی هم خوب بازی کرده. باید هم کیت و هم لئو نامزد می شدن. اسکاری ها آخر احمقن

    دلارام
    دوشنبه 1 تير 1388 - 15:20
    -5
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو رو هیچوقت دوست نداشتم. اما بازیش رو توی "جاده انقلابی" خیلی دوست دارم. ضمنا مصاحبه خوبی بود. مرسی

    فریال فرنود
    دوشنبه 1 تير 1388 - 17:37
    3
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    مصاحبه خوبی بود. ممنون خاطره

    پوریا پورزند
    دوشنبه 1 تير 1388 - 18:57
    -10
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو خیلی به اسکورسیزی مدیونه

    آقا شجاع
    چهارشنبه 3 تير 1388 - 13:51
    4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو یک مدتیه شجاع شده. چون شجاع شده پیشرفت خوبی کرده. این مصاحبه هم مصاحبه شجاعانه ای هستو بارک الله

    اهورا پورشیرازی
    چهارشنبه 3 تير 1388 - 15:52
    -7
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    مصاحبه خیلی خوبیه. مفصل و جامع و کامل. انتظار شنیدن و خوندن این حرفهای جدی رو از لئو نداشتم. اینها هم همش تقصیر روزنامه ها و نشریات زرده که بد تصویری از دی کاپریو در طول این سالها در ذهن ما ساحتن

    اویتسا افشارطوس
    چهارشنبه 3 تير 1388 - 16:50
    -6
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو طی سالهای گذشته نشون داده که نمی خواد تنها یک بازیگر خوش چهره باشه. آره. این مصاحبه خوب و جذابیه اما باز هم به نظرم دی کاپریو بازیگر متوسطیه

    ندا
    چهارشنبه 3 تير 1388 - 17:52
    3
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریوی عزیز من

    سید رضا
    چهارشنبه 3 تير 1388 - 19:7
    4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    من همیشه دی کاپریو رو دوست داشتم. بعد از ایم مصاحبه بیشتر دوستش دارم

    شاهین افشاری
    پنجشنبه 4 تير 1388 - 13:15
    5
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    اصلا با دی کاپریو حال نمی کنم. این مصاحبه خوبی بود اما متظاهرانه هم بود. می خواد بگه من تغییر کردم. نه بابا تو همون پسر خوش قیافه و بی مغز هالییوودی

    ضیاء
    پنجشنبه 4 تير 1388 - 16:42
    1
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    من همیشه طرفدار دی کاپریو بودم. الان دیگه یک بازیگر بزرگیه.

    ارسطو
    شنبه 6 تير 1388 - 17:55
    3
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    منکر پیشرفت لئو که نمیشه شد. طفلکی توی همه این سالهای بعد از تایتانیک خیلی زحمت کشیده رسیده به اینجایی که هست

    کمال ملِکی
    شنبه 6 تير 1388 - 18:26
    -2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    مصاحبه جالبی بود. مثل خود دی کاپریو.

    ستایش
    يکشنبه 7 تير 1388 - 17:4
    4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    بر خلاف خود فیلم، مصاحبه جذابی بود. مرسی

    آریا نظام الدوله
    يکشنبه 7 تير 1388 - 19:10
    2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    خوب و حساب شده به سوالات جواب داده. خب، معلومه دیگه. لئو، دیگه اون دی کاپریوی سابق نیست. بزرگ شده. رشد کرده. پیشرفت کرده. حالاعلاوه بر ستاره بودن، بازیگر موفقی هم هست

    پیمان پارسایی
    دوشنبه 8 تير 1388 - 14:56
    -4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    دی کاپریو رو زیاد نظر خوبی درباره ش نداشتم. اما بعد از دیدن "جاده انقلابی" تا اندازه ای نظرم دربارش عوض شد. عالی و تقریبا بی عیب و نق بازی کرده. چیزهایی که میک لازال عنوان کرده مثل لبخند پیروزمندانه‌اش، چرب‌زبانی‌اش، شخصیت گیرا، جذاب و دلنشین‌اش و همچنین تا اندازه‌ای سطحی و بی‌بو و خاصیت بودنش رو سام مندز به بهترین شکل در شخصیت فرانک متجلی کرده و نشون داده.

    نازیلا دانشجو
    دوشنبه 8 تير 1388 - 16:44
    0
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    مصاحبه جامع و کاملی بود. ممنون. کمی نظرم درباره دی کاپریو عوض شد. قبلا اصلا ازیش خوشم نمی یومد اما الان دیگه اینجوری نیست.

    وحید افلاطه
    سه‌شنبه 9 تير 1388 - 16:33
    -7
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    خوب درس هاشو از استاد اسکورسیزی یاد گرفته

    کاظمی
    سه‌شنبه 9 تير 1388 - 18:25
    -5
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    خیلی خوب بود. مثل همیشه

    سارا استنلی/سارا
    سه‌شنبه 9 تير 1388 - 18:27
    -1
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    هیچم بازیگر خوبی نیست. هیچوقت بازیگر خوبی نبوده و نیست. اصلا اینجور نقش ها بهش نمیاد . خیلی لوسه. خیلی قیافه می گیره. ازیش خوشم نمیاد.

    ناتاشا زارع
    چهارشنبه 10 تير 1388 - 13:38
    4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    mosahebe kheily khubi bood. man hamishe az injoor mosahebeha kheily lezat mibaram.

    شاهپور عدل
    چهارشنبه 10 تير 1388 - 18:48
    -2
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    حرفای جالبی از دهان این آقا پسر در اومده

    سیا
    پنجشنبه 11 تير 1388 - 14:48
    -5
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    از خود فیلم که خوشم نیومد. بد کشدار و خسته کننده بود اما بازی لئوناردو با کیت وینسلت خیلی خوب بود

    خسرو روزبه
    پنجشنبه 11 تير 1388 - 17:15
    -13
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    آره. خوب حرف زده و به سئوالات جواب داده

    شقایق
    شنبه 13 تير 1388 - 17:44
    0
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    من همیشه و از زمانی که سینما رو شناختم دی کاپریو رو دوست داشتم

    پیمان پوژان
    شنبه 13 تير 1388 - 18:40
    5
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    این مصاحبه در کنار اون 2تا نقد فیلم عالی ان. خودش به اندازه یک پرونده مجله فیلم می ارزه

    نیما
    شنبه 13 تير 1388 - 20:35
    16
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    بهترین بازی اش در (جاده انقلابی) انجام داد و به نظر من واقعآ از نظر بازی گری به حد بالای رسیده.

    افلاطون
    شنبه 20 تير 1388 - 15:47
    -4
    موافقم مخالفم
     
    لئوناردو دی‌کاپریو در «جسم دروغ‌ها»

    بازی لئوناردو توی "جاده انقلابی" بهترین بازی میون تمام فیلمهاش هست. شک نکنید

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       



    استفاده از مطالب و عكس هاي سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سايت سينماي ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

    كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت`پارسیس است.

    مجموعه سايت هاي ما : تهران ما ، مشهد ما ،  سينماي ما ، تئاترما ، خانواده ما ، اينترنت ما

     سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
    Copyright 2005-2010, cinemaema.com